Diergeneeskunde Loting 2015-2016

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 09:55

Free2 schreef:
Shiry schreef:
Over 4 uurtje is het zover, ben nu al nerveus :') veel succes iedereen :)

Wat is er over 4 uur dan? Snap t even niet :?

ccvx examen ;)

succes!

Free2

Re: Diergeneeskunde Loting 2015-2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:14

Ooh oke! Succes!

Shiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:22

Ccvx natuurkunde tentamen, ts doet er ook aan mee

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:16

succes! ben ik blij dat ik maandag pas hoef :) was dat ccvx duur? bij duo gewoon koste al aardig wat.. .

Coyote

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:27

Succes!! :D

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:18

Waarvoor is zijn die CCVX examens eigenlijk? Moet iedereen die zich aanmeld hier aan meedoen?

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:09

Even iets anders weet iemand wat ik nu precies moet doen nu ik me heb aangemeld voor diergeneeskunde? Moet ik een cijferlijst opsturen? En is er een deadline voor je betalingsgegevens in te vullen? Ik wacht er liever nog even mee aangezien diergeneeskunde mijn plan B is maar ik kreeg net ook al n mail van plan C, dierwetenschappen, dat ik nu echt hun matchingtest moet gaan invullen anders verlies ik het recht op toelating :o

VrouwkjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 14:20

Als het goed is stuurt je school je cijferlijst naar duo dus hoef je daar niks meer voor te doen. Qua betaling weet ik niet precies hoe dat werkt...

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:18

Free2 schreef:
Even iets anders weet iemand wat ik nu precies moet doen nu ik me heb aangemeld voor diergeneeskunde? Moet ik een cijferlijst opsturen? En is er een deadline voor je betalingsgegevens in te vullen? Ik wacht er liever nog even mee aangezien diergeneeskunde mijn plan B is maar ik kreeg net ook al n mail van plan C, dierwetenschappen, dat ik nu echt hun matchingtest moet gaan invullen anders verlies ik het recht op toelating :o

ik heb nog niets gehoord van betalingsgegevens. als het goed ik komt je cijferlijst in duo als dat neit zo is moet je je school even opjagen :) Wauw, plan B ... wij allemaal maar hopen om ingeloot te worden...ik heb niet eens meer een plan B voor als ik niet wordt ingeloot. stel je wordt ingeloot ga je dan sowiso dierengeneeskunde doen of toch iets anders misschien?
ccvx examens zijn voor deelcertificaten. die heb je alleen nodig als je niet het goede profiel hebt.
zo heb ik besloten om het via staatsexamen te doen ipv via ccvx zolang je je vwo natuurkunde certificaat maar haalt.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:25

unihorses schreef:
Free2 schreef:

ik heb nog niets gehoord van betalingsgegevens. als het goed ik komt je cijferlijst in duo als dat neit zo is moet je je school even opjagen :) Wauw, plan B ... wij allemaal maar hopen om ingeloot te worden...ik heb niet eens meer een plan B voor als ik niet wordt ingeloot. stel je wordt ingeloot ga je dan sowiso dierengeneeskunde doen of toch iets anders misschien?
ccvx examens zijn voor deelcertificaten. die heb je alleen nodig als je niet het goede profiel hebt.
zo heb ik besloten om het via staatsexamen te doen ipv via ccvx zolang je je vwo natuurkunde certificaat maar haalt.

Hahaha nouja ik hoop natuurlijk dat mijn plan A uitkomt, maar mocht dat niet zo zijn dan hoop ik net zo hard als jullie dat ik diergeneeskunde mag gaan doen.. Was sowieso mijn plan de afgelopen jaren maar afgelopen oktober heb ik het roer omgegooid :) Het lijkt me nog steeds heel leuk te doen. Wel zwaar maar imo leuker dan dierwetenschappen.
Jij hebt dus geen plan B, dus wordt een tussenjaar voor jou mocht je niet ingeloot worden? Ik had zoiets van ach als ik niet ingeloot wordt dan haal ik mijn propedeuse dierwetenschappen en dan probeer ik t het jaar erna gewoon weer :)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:43

Free2 schreef:
unihorses schreef:

Hahaha nouja ik hoop natuurlijk dat mijn plan A uitkomt, maar mocht dat niet zo zijn dan hoop ik net zo hard als jullie dat ik diergeneeskunde mag gaan doen.. Was sowieso mijn plan de afgelopen jaren maar afgelopen oktober heb ik het roer omgegooid :) Het lijkt me nog steeds heel leuk te doen. Wel zwaar maar imo leuker dan dierwetenschappen.
Jij hebt dus geen plan B, dus wordt een tussenjaar voor jou mocht je niet ingeloot worden? Ik had zoiets van ach als ik niet ingeloot wordt dan haal ik mijn propedeuse dierwetenschappen en dan probeer ik t het jaar erna gewoon weer :)

nee, heb straks al een propodeuse en dan zou ik nog wel een jaar dierenwetenschappen kunnen doen ( zit toch al op kamers in wageningen ) maar dan bewaar ik mijn stufi liever voor als ik straks niet kan werken omdat ik zo veel moet leren voor dierengeneeskunde.zonde om nog een jaar stufi op te gebruiken dan.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:50

unihorses schreef:
nee, heb straks al een propodeuse en dan zou ik nog wel een jaar dierenwetenschappen kunnen doen ( zit toch al op kamers in wageningen ) maar dan bewaar ik mijn stufi liever voor als ik straks niet kan werken omdat ik zo veel moet leren voor dierengeneeskunde.zonde om nog een jaar stufi op te gebruiken dan.

Wat studeer je nu dan?
Wageningen vond ik overigens wel een supermooie universiteit :) Qua gebouwen enzo.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:03

Free2 schreef:
unihorses schreef:

Wat studeer je nu dan?
Wageningen vond ik overigens wel een supermooie universiteit :) Qua gebouwen enzo.

equine leasure and sports aan vhl maar die gaat naar velp ( en wie kent velp nu :') ) naast dat ik me doodverveel omdat schijnbaar hbo niveau behoorlijk lager is dan vwo

Shiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:37

Heb t misschien net gehaald -.- maar denk t helaas net niet :( (leraar heeft ook meegedaan en kon dus nakijken)

Stom vak :Y)

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:50

Ahh jammer.
Ja dat natuurkunde een stom vak was was ik ook al achter.. Heb er echt een hekel aan. Ik zit nu een oud examen te maken maar het is echt een mentale uitputtingsslag :Z

Blax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 18:57

Ja bij mij ging het ook niet al te best. Hoop gewoon dat ik dat examen van maandag echt goed gemaakt heb.

Shiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:58

Ah balen blax, heb jij je voor 3 examens ingeschreven ö?

Als ik nu zak dan heb ik juli nog een poging. Maar dan moet ik m wel echt halen, anders is het bye bye diergeneeskunde voor dit jaar :(

Blax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 19:04

Nee alleen maar twee. Een was deze maandag op 11 mei en dan nu het ccvn op 15 mei :)

Shiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:10

Oh las verkeerd xd dacht aankomende

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:12

Free2 schreef:

Je kan trouwens geen propedeuse halen voor dierwetenschappen want Wageningen universiteit doet niet aan propedeuse helaas. Cerder is dierwetenschappen erg leuk hoor:)

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:14

ryukapple schreef:
Free2 schreef:

Je kan trouwens geen propedeuse halen voor dierwetenschappen want Wageningen universiteit doet niet aan propedeuse helaas. Cerder is dierwetenschappen erg leuk hoor:)

Oh dat wist ik niet.. Bedankt voor het melden! Dan zou t idd wel erg zonde zijn van mijn stufi. Nouja eerst maar eens mezelf door de rest vd examens heen slepen -O-

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 23:08

Shiry schreef:
Ah balen blax, heb jij je voor 3 examens ingeschreven ö?

Als ik nu zak dan heb ik juli nog een poging. Maar dan moet ik m wel echt halen, anders is het bye bye diergeneeskunde voor dit jaar :(

ja ik weet dus niet, als ik maandag schoolexamen doe heb ik dan recht op een her??? volgensmij niet altijd en onder een 3,5 hoef je neit eens een modeling te doen of wel?

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:45

natuurkunde helemaal verpest... tussen de 2,7 en 5,7 ( nu kijk ik wel streng na .. ) kan ik me nu ook nog voor ccvx inschrijven? die op 29juli?
dan spreid ik mijn kansen hihi

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:27

Eeeuh boks.. Ik heb het ook helemaal verpest.. Ik heb waarschijnlijk 22 punten.. Ook streng nagekeken, maar zie niet veel puntjes erbij komen, dit is dus tussen de 2,6 en de 4,6.. Dus zeer waarschijnlijk ben ik gewoon gezakt, want ik heb wiskunde ook al verkloot, tussen de 4,1 en de 6,1 daarvoor namelijk..

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:44

Femek2902 schreef:
Eeeuh boks.. Ik heb het ook helemaal verpest.. Ik heb waarschijnlijk 22 punten.. Ook streng nagekeken, maar zie niet veel puntjes erbij komen, dit is dus tussen de 2,6 en de 4,6.. Dus zeer waarschijnlijk ben ik gewoon gezakt, want ik heb wiskunde ook al verkloot, tussen de 4,1 en de 6,1 daarvoor namelijk..

Waarom ben je dan gelijk gezakt? Je mag een 5 en een 4 staan op je eindlijst en voor de rest moet je een 5,5 gemiddeld voor je CE's staan. Als je andere vakken voor een 7 maakt dan sta je als t goed is gemiddeld een 5,5 of meer?