Free2 schreef:Shiry schreef:Over 4 uurtje is het zover, ben nu al nerveusveel succes iedereen
Wat is er over 4 uur dan? Snap t even niet
ccvx examen

succes!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
was dat ccvx duur? bij duo gewoon koste al aardig wat.. .
Free2 schreef:Even iets anders weet iemand wat ik nu precies moet doen nu ik me heb aangemeld voor diergeneeskunde? Moet ik een cijferlijst opsturen? En is er een deadline voor je betalingsgegevens in te vullen? Ik wacht er liever nog even mee aangezien diergeneeskunde mijn plan B is maar ik kreeg net ook al n mail van plan C, dierwetenschappen, dat ik nu echt hun matchingtest moet gaan invullen anders verlies ik het recht op toelating
Wauw, plan B ... wij allemaal maar hopen om ingeloot te worden...ik heb niet eens meer een plan B voor als ik niet wordt ingeloot. stel je wordt ingeloot ga je dan sowiso dierengeneeskunde doen of toch iets anders misschien?unihorses schreef:Free2 schreef:Even iets anders weet iemand wat ik nu precies moet doen nu ik me heb aangemeld voor diergeneeskunde? Moet ik een cijferlijst opsturen? En is er een deadline voor je betalingsgegevens in te vullen? Ik wacht er liever nog even mee aangezien diergeneeskunde mijn plan B is maar ik kreeg net ook al n mail van plan C, dierwetenschappen, dat ik nu echt hun matchingtest moet gaan invullen anders verlies ik het recht op toelating
ik heb nog niets gehoord van betalingsgegevens. als het goed ik komt je cijferlijst in duo als dat neit zo is moet je je school even opjagenWauw, plan B ... wij allemaal maar hopen om ingeloot te worden...ik heb niet eens meer een plan B voor als ik niet wordt ingeloot. stel je wordt ingeloot ga je dan sowiso dierengeneeskunde doen of toch iets anders misschien?
ccvx examens zijn voor deelcertificaten. die heb je alleen nodig als je niet het goede profiel hebt.
zo heb ik besloten om het via staatsexamen te doen ipv via ccvx zolang je je vwo natuurkunde certificaat maar haalt.
Het lijkt me nog steeds heel leuk te doen. Wel zwaar maar imo leuker dan dierwetenschappen.
Free2 schreef:unihorses schreef:
ik heb nog niets gehoord van betalingsgegevens. als het goed ik komt je cijferlijst in duo als dat neit zo is moet je je school even opjagenWauw, plan B ... wij allemaal maar hopen om ingeloot te worden...ik heb niet eens meer een plan B voor als ik niet wordt ingeloot. stel je wordt ingeloot ga je dan sowiso dierengeneeskunde doen of toch iets anders misschien?
ccvx examens zijn voor deelcertificaten. die heb je alleen nodig als je niet het goede profiel hebt.
zo heb ik besloten om het via staatsexamen te doen ipv via ccvx zolang je je vwo natuurkunde certificaat maar haalt.
Hahaha nouja ik hoop natuurlijk dat mijn plan A uitkomt, maar mocht dat niet zo zijn dan hoop ik net zo hard als jullie dat ik diergeneeskunde mag gaan doen.. Was sowieso mijn plan de afgelopen jaren maar afgelopen oktober heb ik het roer omgegooidHet lijkt me nog steeds heel leuk te doen. Wel zwaar maar imo leuker dan dierwetenschappen.
Jij hebt dus geen plan B, dus wordt een tussenjaar voor jou mocht je niet ingeloot worden? Ik had zoiets van ach als ik niet ingeloot wordt dan haal ik mijn propedeuse dierwetenschappen en dan probeer ik t het jaar erna gewoon weer
unihorses schreef:nee, heb straks al een propodeuse en dan zou ik nog wel een jaar dierenwetenschappen kunnen doen ( zit toch al op kamers in wageningen ) maar dan bewaar ik mijn stufi liever voor als ik straks niet kan werken omdat ik zo veel moet leren voor dierengeneeskunde.zonde om nog een jaar stufi op te gebruiken dan.
Qua gebouwen enzo. Free2 schreef:unihorses schreef:nee, heb straks al een propodeuse en dan zou ik nog wel een jaar dierenwetenschappen kunnen doen ( zit toch al op kamers in wageningen ) maar dan bewaar ik mijn stufi liever voor als ik straks niet kan werken omdat ik zo veel moet leren voor dierengeneeskunde.zonde om nog een jaar stufi op te gebruiken dan.
Wat studeer je nu dan?
Wageningen vond ik overigens wel een supermooie universiteitQua gebouwen enzo.
) naast dat ik me doodverveel omdat schijnbaar hbo niveau behoorlijk lager is dan vwo
Free2 schreef:Hahaha nouja ik hoop natuurlijk dat mijn plan A uitkomt, maar mocht dat niet zo zijn dan hoop ik net zo hard als jullie dat ik diergeneeskunde mag gaan doen.. Was sowieso mijn plan de afgelopen jaren maar afgelopen oktober heb ik het roer omgegooidHet lijkt me nog steeds heel leuk te doen. Wel zwaar maar imo leuker dan dierwetenschappen.
Jij hebt dus geen plan B, dus wordt een tussenjaar voor jou mocht je niet ingeloot worden? Ik had zoiets van ach als ik niet ingeloot wordt dan haal ik mijn propedeuse dierwetenschappen en dan probeer ik t het jaar erna gewoon weer
ryukapple schreef:Free2 schreef:Hahaha nouja ik hoop natuurlijk dat mijn plan A uitkomt, maar mocht dat niet zo zijn dan hoop ik net zo hard als jullie dat ik diergeneeskunde mag gaan doen.. Was sowieso mijn plan de afgelopen jaren maar afgelopen oktober heb ik het roer omgegooidHet lijkt me nog steeds heel leuk te doen. Wel zwaar maar imo leuker dan dierwetenschappen.
Je kan trouwens geen propedeuse halen voor dierwetenschappen want Wageningen universiteit doet niet aan propedeuse helaas. Cerder is dierwetenschappen erg leuk hoor:)
Shiry schreef:Ah balen blax, heb jij je voor 3 examens ingeschreven ö?
Als ik nu zak dan heb ik juli nog een poging. Maar dan moet ik m wel echt halen, anders is het bye bye diergeneeskunde voor dit jaar
Femek2902 schreef:Eeeuh boks.. Ik heb het ook helemaal verpest.. Ik heb waarschijnlijk 22 punten.. Ook streng nagekeken, maar zie niet veel puntjes erbij komen, dit is dus tussen de 2,6 en de 4,6.. Dus zeer waarschijnlijk ben ik gewoon gezakt, want ik heb wiskunde ook al verkloot, tussen de 4,1 en de 6,1 daarvoor namelijk..