Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Want in de bovenbouw gaat dit zeker niet lukken. Nu was het nml 3/4 meerkeuze...
Deetjeeuh schreef:Ghostattack schreef:CCCCC, dat heb ik ook.. Eigenlijk heb ik altijd wel een spijt gevoel. Vooral op een tentamen als je een vraag krijgt die je had kunnen weten. "Had ik maar beter geleerd"En het gekke is, ik leer er niet van. Het gebeurt me gewoon elke keer weer, ook al weet ik dat ik spijt ga krijgen.
Helemaal waar!
"Volgende keer begin ik echt op tijd" ---> spijt van mijn pww.
"Morgen ga ik op tijd slapen" ---> 's ochtends/overdag moe/niet uit bed kunnen komen.
"Had ik nu maar in de les opgelet" ---> eind v.h hoofdstuk erachter komen dat je niets snapt.
Zucht.
.

Wat een 3 jaar lange hel was dat! Ik had Grieks gekozen omdat we in de 3e een slechte leraar voor Latijn hadden, en dus al een achterstand op had gelopen. Wat bleek.. Diezelfde leraar hadden we in het 4e en 5e jaar grieks
Constant 3en, no matter what I did.... Zesde jaar kregen we de goede leraar gelukkig weer en uiteindelijk geslaagd met een 5.3 ofzo, maar maaaan.
Sinds half 11 thuis en nog steeds niks gedaan, terwijl ik eigenlijk vanavond iets op moet sturen. Gok dat ik er een uurtje (gefocust) mee bezig ben. Maar de wekker gaat ook om 8 uur...

.

Kan soms wel wat motivatie gebruiken, ook al denk ik die op dit moment wel weer redelijk te hebben gevonden.
Ze spelen samen (5 en 7) dus dan kan ik gewoon lekker m'n gang gaan. Zo zijn ze nu helemaal druk met hun 'hut' dus ga ik de tafel afruimen en maar even met school aan de slag. 
Succes met je schoolwerken!