doet toch altijd weer pijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
doet toch altijd weer pijn

op hun website kan je meer vinden en bestellen
xChiva schreef:Ik kreeg een mail bij de mail over de intro met info daarover en bestel ze bij de Stichting Belangenbehartiging Juridische Studenten (goed gekopieerd) want daar krijg ik 10% korting
xAntoinettex schreef:xChiva schreef:Ik kreeg een mail bij de mail over de intro met info daarover en bestel ze bij de Stichting Belangenbehartiging Juridische Studenten (goed gekopieerd) want daar krijg ik 10% korting
Oh, die mail heb ik niet gehad? Volgens mij krijg ik die info ook pas tijdens de introweek. Maar ik denk niet dat ik daarheen ga. Er is wel een na-introductie, wat geen zuipfestijn is en ze alleen nuttige dingen vertellen. Ga daar gewoon lekker heen
badeendje schreef:Haha antoinette, I know the feeling, dat heb ik ook met de intro. Ik voel niks voor een dergelijke week, leuk om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb nog niks gehoord van de boeken maar na jullie te zien praten over de website van de studievereniging even gaan kijken, volgensmij moet ik mijn boeken ook pas bij de opleidingsdagen kopen. Laat pas zeg!

badeendje schreef:Haha antoinette, I know the feeling, dat heb ik ook met de intro. Ik voel niks voor een dergelijke week, leuk om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb nog niks gehoord van de boeken maar na jullie te zien praten over de website van de studievereniging even gaan kijken, volgensmij moet ik mijn boeken ook pas bij de opleidingsdagen kopen. Laat pas zeg!
LoveBodin schreef:badeendje schreef:Haha antoinette, I know the feeling, dat heb ik ook met de intro. Ik voel niks voor een dergelijke week, leuk om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb nog niks gehoord van de boeken maar na jullie te zien praten over de website van de studievereniging even gaan kijken, volgensmij moet ik mijn boeken ook pas bij de opleidingsdagen kopen. Laat pas zeg!
volgens mij kan je die tijdens de kick-in krijgen idd. Geen idee tijdens welke dagen.
Ik ga overigens wel, maar weet niet of ik alle dagen ga.
welke studie ga je doen?