En het banketstaaf is........ze gaan ons nog hard nodig hebben binnen nu en pak úm beet, 2 jaar....... Kijken of ze dan nog steeds zo hard ass met ons om gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dimple schreef:Wat aso! En de gemaakt kosten dan?
En vragen jullie trouwens altijd de gemaakte reiskosten terug bij het bedrijf waar je op solli bent geweest?
Daar is een regeling voor, maar doe het nooit. Jullie?
Tink89 schreef:Je potentiële werkgever is helemaal niet verplicht om je reiskosten te vergoeden hoor, zelfs niet voor je proefplaatsing en al helemaal niet voor je sollicitaties. Ze mogen het wel doen, maar zeker in de branches waar het toch al krap is, zou ik er echt niet zomaar om vragen.
Ik lees hier verder ook even mee. Heb een toffe baan, maar hou voor m'n lief de vacaturesites in de gaten.
purny schreef:Bij een 2 maandse proefplaatsing krijg ik helemaal geen reiskosten. Werk 12 uur per week verdeeld over 4 dagen. In de eerste maand al 90 euro eigen reiskosten kwijt. Moet parkeerkosten zelf betalen.
purny schreef:Ik vind het wel fijn om weer aan de slag te zijn maar ik moet elke week wel een paar keer 2 uur werken. Dus ik ben ongeveer als ik met de bus ben voor 2 uur werken 4 uur totaal onderweg. Ik durf ook niet goed te zeggen dat ik graag meer uren op een dag wil werken. Ben bang dat ze dan de stop eruit trekken. Ik heb het ook naar me zin daar. Vandaag heb ik mijn evaluatiegesprek.
NenaC schreef:Hier in duitsland is het normaal en krijg je ook de tijd vergoed, dan kun je er ook om vragen bij de werkgever, omdat ze het verplicht zijn te vergoeden. Dan voel ik mij ook niet belast. In Nederland ben ik mij daar niet zo zeker van en dan laat ik het meestal maar achterwege.
Ik heb totaal geen inspiratie voor brieven vandaag......![]()
![]()
Als je twee functies bij 1 bedrijf ziet die beide passen, zouden jullie dan 1 brief schrijven, of twee? Moeten beide naar de personeelsafdeling.