Renee1991 schreef:Goed, ik ben vandaag niet vooruit te branden... Komt ook bij dat ik ziek ben. Ik denk, da's een mooi voordeel van een nadeel, kan ik mooi de hele dag aan m'n scriptie werken. Toch is m'n concentratie weer ver te zoeken![]()
Heb zoveel feedback om te verwerken dat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnen, en als ik dan iets aanpas slaat meteen de twijfel weer toe of ik het dan nu wél goed doe. Er zitten ook puntjes tussen waar ik gewoon niet mee verder kom, daardoor loop ik ook meteen weer vast. Blegh, baaldag!
Kop op je kunt het! Ik zat ook telkens in zak en as met mijn onderzoek maar uiteindelijk is alles goed gekomen. Kijk eerst naar de punten die duidelijk zijn voor je en ga dan pas kijken naar de onduidelijke punten. Je kunt het!
maar dat was bij mij vrij simpel
(dont ask me why)
ze kon niet eens fatsoenlijke interview vragen maken laat staan fatsoenlijk nederlands schrijven
Dat mag niet eens.
)
Examencommissies en studiecoördinatoren zijn doorgaans heel meedenkend en meewerkend, evenals de docenten overigens. Wij hadden vorig jaar wel een situatie waarin een studente een beetje genaaid werd door haar scriptiebegeleider, maar doordat alles wel volgens de regels was gegaan en ze haar scriptie wel had gehaald, heeft de examencommissie er niets aan gedaan. Dit soort dingen waarin studenten een soort speelbal worden van hun begeleiders heb ik gelukkig nog niet gehoord.