Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en van tikkertje tot apekooi. Dus ook al haalde je een 3 op verspringen, dan kon je op badminton het cijfer gerust weer ophalen en ach, al was je in alles niet goed... Gym was iig een vak die je nooit over hoefde te doen 
behalve als het op de eerste 2 uur was, want niemand had echt zin om voor half 9 al rond te huppelen 

je moest samenwerken met mensen waar je normaal niet snel mee om zou gaan en dat was goed voor het 'ons' gevoel. Wij hadden zoals vuurneon zegt ook altijd genoeg variatie, dus je was niet overal goed in, maar er was altijd wel iets dat je wel kon
chimello schreef:Zeker. Gym is onzin, sorry. Ik had een pedofiele docent en een andere die ook nogal vreemd was. Daarbij wordt je gedwongen strakke kleren te dragen waar ik me niet happy in voelde en moesten we voor punt dingen doen die ik moeilijk vond of niet aankon met zwakke enkels en daar werd gewoonweg geen rekening mee gehouden. Als gym er is dan niet voor punten of als keuze vak. Ik snap dat tieners steeds jonger dik zijn maar ik vond het echt vreselijk en ik was niet eens dik en voelde me al slecht.
De school van m'n broertje laat ze zelfs buiten de school over een druk plein rennen waar iedereen ze kan zien, ik zou daar niet bij mee zijn als ik overgewicht had...
Moest van de docent alleen wel even een verslagje maken over een sport oid, om een voldoende te krijgen. Nou vond ik prima 
.vuurneon schreef:Maar opbouw hoeft ook niet, t is immers een conditie test. En opwarmen met een paar rondjes lopen is best oke, bij hardlopen start ik ook met gelijk al rustig rennen.
Is het niet bij elk vak dat het vooral valt of staat met een goede leerkracht? Net zoals bij aardrijkskunde moet je ook niet elke les alleen maar topografie doen, afwisseling is zo belangrijk. Een enthousiaste LO docent, die weet wat hij/zij doet kan een enorm verschil maken.
vuurneon schreef:Maar opbouw hoeft ook niet, t is immers een conditie test. En opwarmen met een paar rondjes lopen is best oke, bij hardlopen start ik ook met gelijk al rustig rennen.
Is het niet bij elk vak dat het vooral valt of staat met een goede leerkracht? Net zoals bij aardrijkskunde moet je ook niet elke les alleen maar topografie doen, afwisseling is zo belangrijk.

vuurneon schreef:Ja en? Je kreeg ook scores op verspringen, speerwerpen, kastje springen, badmintonnen, touwklimmen, Epke naspelen op de ringen... Oftewel. T boeit weinig.
Er is volgens mij niemand gezakt op gym
En qua pesten; ik denk dat het nog enger is de tijd in de pauze en voor en na school.... Als ze willen pesten doen ze het toch wel. Daarom zeg ik ook; elke les valt of staat met een goede docent.
Bij gym kon ik weglopen (jongens en meiden waren gescheiden bij ons), onder wiskunde werd ik de godganse les geschopt door die eikel achter mij. Toen ben ik uiteindelijk wel van plek verhuisd want ik was er he-le-maal klaar mee. Mafketel.
In de ijskoude regen een beetje rennen, voetballen, elke week weer 2 uur. Af en toe softbal, en dan weer voetbal. Ik vond het echt ellende en zou zielsgelukkig zijn geweest als het afgeschaft werd.