Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raponsje schreef:Weet niet of het al gezegd is, maar gebruik geen cliché's in je brief of CV.
Al die brieven en CV's van mensen die "op zoek zijn naar een uitdaging" of "leergierige duizendpoot", "weet van aanpakken" etc belanden al snel op de Nee stapel hier.
Courses schreef:Nou sorry, maar ik vind een uitdaging niet echt een cliche? Ik heb toevallig net een sollicitatie verstuurd waarin ik aangeef naar een job te zoeken binnen die branche omdat ik daar nog geen ervaring in heb opgedaan en graag van uitdaging houd in mijn werk anders dan is mijn motivatie al snel een stuk minder ... Is dat raar?
Sizzle schreef:Courses schreef:Nou sorry, maar ik vind een uitdaging niet echt een cliche? Ik heb toevallig net een sollicitatie verstuurd waarin ik aangeef naar een job te zoeken binnen die branche omdat ik daar nog geen ervaring in heb opgedaan en graag van uitdaging houd in mijn werk anders dan is mijn motivatie al snel een stuk minder ... Is dat raar?
Dat je van uitdaging houdt. Dat je je motivatie anders verliest in natuurlijk een NO-GO!
Dan ben je gewoon een onbetrouwbare job-hopper.
Dungen schreef:Raponsje schreef:Weet niet of het al gezegd is, maar gebruik geen cliché's in je brief of CV.
Al die brieven en CV's van mensen die "op zoek zijn naar een uitdaging" of "leergierige duizendpoot", "weet van aanpakken" etc belanden al snel op de Nee stapel hier.
Wat is dan een zin wat bij jou op de absolute ja stapel beland?