Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tomaatje schreef:Hallo iedereen!
Alvast succes met de examens!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben gevraagd om een examentraining te maken voor wiskunde A. Nou vroeg ik mij af wat jullie de lastigste en de makkelijkste onderdelen van wiskunde A vinden?
Helaas is de wiskundedocent van de school zelf op vakantie, waardoor ik hem niet kan vragen wat hij verwacht dat de struikelblokken gaan worden. Dus hebben jullie nog tips/ suggesties? Dan hoor ik het graag!
xBerber schreef:Nou wees blij met je gymzaal
Ik zit met school in een noodgebouwtje van een basisschool (school sluit volgend jaar, 2 exenklassen, in totaal 24 examen klanten )
En we zitten tussen een basisschool en kinderopvang in. Alleen maar schreeuwende kinderen dus. En het is stikheet daar want isolatie is niet goed, en ventilatie maakt veelste veel lawaai om aan te zetten. Raam moet dus open, maar dan horen we al die kinderen
xBerber schreef:Nou wees blij met je gymzaal
Ik zit met school in een noodgebouwtje van een basisschool (school sluit volgend jaar, 2 exenklassen, in totaal 24 examen klanten )
En we zitten tussen een basisschool en kinderopvang in. Alleen maar schreeuwende kinderen dus. En het is stikheet daar want isolatie is niet goed, en ventilatie maakt veelste veel lawaai om aan te zetten. Raam moet dus open, maar dan horen we al die kinderen

LiannePuthzy schreef:xBerber schreef:Nou wees blij met je gymzaal
kon die basisschool geen ander lokaal vrijgeven ofzo?
best raar namelijk