Ik heb allemaal hoesjes dus die doe ik er omheen en klaar, werkboeken hoef ik niet te kaften.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En er was toen in maart al heel snel een regeling bedacht, als noodoplossing hoefde ik geen huiswerk meer te maken. Maar helaas liep ik alsnog vast in de toetsweken, ik kan zo veel PTA's gewoon niet aan, en ik had zó vreselijk veel gemist. Dus hiephoi, een jaartje over.
Liesjeex schreef:ik ga naar 3 HAVO

ZowieZo schreef:ahw das vervelend dat je daardoor niet over bent, maar nu heb je de basis er wel goed in zitten voor havo 5, dat vind ik ook t enige fijne aan dat ik blijf zitten. Dat ik dan hopelijk gelijk een goeie start kan maken in havo 5.Ik meld me ook hier. Ga nog een keertje havo 4 doen, wat gezellig.![]()
Maar even zonder gekkigheid, in de inhaalweek moest ik nog 6 PTA's (2 Na, 2 Wis, 2 Schei) maken in 2 dagen, ik was echt helemaal oververmoeid en ben na 1 PTA naar mijn mentor gestapt en gezegd "Laat maar zitten, ik ben echt veels te moe en ik heb veel te veel basis gemist van natuurkunde en wiskunde waardoor ik volgend jaar echt te veel zal moeten stampen". De oorzaak was een chronische pijnziekte die de afgelopen jaren veel erger is geworden, echter ben ik nooit serieus genomen omdat het pas in maart geconstateerd is, maar ik bleef elk jaar vastlopen met achterstanden en verzuim. Had dit jaar welgeteld 420 uren verzuim.En er was toen in maart al heel snel een regeling bedacht, als noodoplossing hoefde ik geen huiswerk meer te maken. Maar helaas liep ik alsnog vast in de toetsweken, ik kan zo veel PTA's gewoon niet aan, en ik had zó vreselijk veel gemist. Dus hiephoi, een jaartje over.
![]()
En hopelijk nu dan eindelijk een rustig en makkelijk jaartje. Had alle vakken, op natuurkunde, wiskunde en scheikunde na afgerond met een 7 of hoger, heb nog al mijn samenvattingen dus dat zal vast wel goed komen. Maatschappijleer hoef ik dit jaar ook niet meer te doen.
Mijn vakkenpakket blijft hetzelfde, naast de standaardvakken:
Natuurkunde
Scheikunde
Wiskunde B
Biologie
Aardrijkskunde (als extra vak, ga nog vwo doen hierna)
hahaha
Maar ik denk dat ik het wel doe, mezelf kennende heb ik altijd iets binnen handbereik nodig om op te kunnen tekenen in de lessen.
andere worden ze boos 

DeniseBobby schreef:Haha
Hier doen ze ook niet moeilijk of je boeken gekaft zijn, nog niet meegemaakt iig. Maar het is wel fijn, weet je binnen 1 seconde of het jouw boek is. En tekenmateriaal hé