xVerax schreef:Wat jammer Bente! Maar vast de juiste beslissing
Welkom in ieder geval
ja onwijs jammer en het voelt ook echt heel stom, maar ik weet helaas dat het niet anders kan dus ik moet me er maar bij neerleggen!
Dankjewel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xWouter schreef:Helaas Emma-Jane , ik kom uit Oosterhout nabij Breda
ArankaM schreef:Moonshine schreef:Gezellig allemaal ! Komt er nog mensen uit de buurt van enkhuizen beetje??
Ik woon er niet, maar ik kom er wel als we gaan zeilen. Onze boot ligt in Andijk.
Welkom allemaal
roooooss schreef:Welkom alle nieuwe mensen!
pff,zoo zenuwachtig ben het hele weekend al aan het kijken of mijn wiskunde cijfer er al op staat als ik een 6 of hoger heb ga ik over!
Ik heb deze toetsweek echt grandioos verpest.. 2,2 voor bio, 2,7 voor nlt, 3,7 voor sk, 5,7 nl leestoets en 5,8 ml
hebben jullie ook algemene natuur wetenschappen gehad (ANW) gehad of krijgen jullie dat nog??

roooooss schreef:Bij ons kon je maw kiezen ml verplicht in de vierde. Anw is bij ons alleen op vwo
WAAAUUWW, ik heb een 8 voor wiskunde! Ik ben gewoon over
bente12 schreef:maatschappijleer ligt aan je school zelf is geen examenvak maar sommige scholen geven in je examenjaar maatschappijwetenschappen dat is wel een examenvak!
ik heb anw gedaan op vwo, bij ons doet alleen vwo dat maar dat heb ik dus nu eigenlijk voor niks gedaan