Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
roombolletje schreef:VWO leerlingen naar havo sturen vind ik erg slecht. Kunnen zij niet naar een andere school?
dan een week op zomerkamp, uhm in beekbergen en ja iig niet echt op vakantie dus

maar toch zie ik er erg tegenop xLisaMaxime schreef:Whatsappgroep vind ik wel een leuk idee, als niet iedereen daar in gaat loopt het topic niet dood
Onze school is ook belachelijk bezig. Ze hebben veel te veel bruggers aangenomen waardoor de school overvol is, gevolg, de bovenbouw, wij dus, krijgen nu dagdelen les op een basisschool 10 minuten fietsen verderop. Fijn als je met openbaar vervoer gaat en dus niet eens een fiets hebt --'
Gelukkig gaat t dan vooral om vakken waarvoor je geen speciaal lokaal nodig hebt, en die heb ik bijna niet omdat ik n&g doemaar toch zie ik er erg tegenop

StonedRomy schreef:xLisaMaxime schreef:Whatsappgroep vind ik wel een leuk idee, als niet iedereen daar in gaat loopt het topic niet dood
Onze school is ook belachelijk bezig. Ze hebben veel te veel bruggers aangenomen waardoor de school overvol is, gevolg, de bovenbouw, wij dus, krijgen nu dagdelen les op een basisschool 10 minuten fietsen verderop. Fijn als je met openbaar vervoer gaat en dus niet eens een fiets hebt --'
Gelukkig gaat t dan vooral om vakken waarvoor je geen speciaal lokaal nodig hebt, en die heb ik bijna niet omdat ik n&g doemaar toch zie ik er erg tegenop
das echt * piep *
lekker geregeld in ieder geval... * kucht*