Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DaisyDarling schreef:Blanket schreef:Leuk topic! Ik start Accountancy op het HvA.Vandaag studiekeuzecheck.. ben benieuwd.
Nou, succes. Toen ik hem twee weken geleden deed was het één grote chaos
Dat belooft niet veel goeds. Ik laat het maar over mij heen komen. Ga jij ook naar de introductieweek? Blanket schreef:Oh oh..Dat belooft niet veel goeds. Ik laat het maar over mij heen komen. Ga jij ook naar de introductieweek?
, niet naar het Ardennen-deel iig. Ook al zeggen ze dat het verplicht is, het is echt niets voor mij. Ik heb echt niets met die buitenspellen en al die dingen en ik ben ziek, waardoor ik die dagen waarschijnlijk als veel te vermoeiend ervaar. Dan kan ik daarna die SBO/BSO dagen niet meer doen en die vind ik toch een stuk belangrijker.DaisyDarling schreef:Blanket schreef:Oh oh..Dat belooft niet veel goeds. Ik laat het maar over mij heen komen. Ga jij ook naar de introductieweek?
Nee, niet naar het Ardennen-deel iig. Ook al zeggen ze dat het verplicht is, het is echt niets voor mij. Ik heb echt niets met die buitenspellen en al die dingen en ik ben ziek, waardoor ik die dagen waarschijnlijk als veel te vermoeiend ervaar. Dan kan ik daarna die SBO/BSO dagen niet meer doen en die vind ik toch een stuk belangrijker.
En €135,- is gewoon veel geld.
Ik ga mij klaar maken, ben benieuwd wat mij te wachten staat. Deze bezigheidstherapie genaamd studiekeuzecheck duurt tot maar liefst 18:00....
Zij moest een paar vragen op internet invullen, en paar dagen later kreeg ze een mail dat ze niet op gesprek hoefde omdat ze de vragen goed had ingevuld blijkbaar 

Jiskaa schreef:Ik heb er nog niks over gehoord, en een vriendin van mij al wel, terwijl we ons op dezelfde dag hebben ingeschrevenZij moest een paar vragen op internet invullen, en paar dagen later kreeg ze een mail dat ze niet op gesprek hoefde omdat ze de vragen goed had ingevuld blijkbaar
Ik probeer al een week in contact te komen met iemand die me kan helpen omdat ik nog niks gehoord heb, maar ze bellen nooit terug, al 3 boodschappen achter gelaten en een mailtje gestuurd. Begint lekker daar op 't secretariaat van mijn opleiding
Wel leuk dat er zoveel naar Leeuwarden komen
Ik probeer het maandag maar weer even.
DaisyDarling schreef:Het gaat niet om toegelaten zijn, maar om checken of de studie bij je past. Dat doe je pas na inschrijving en muv lotingsstudies ben je dan ook gewoon toegelaten. Die mogelijkheid aanbieden is verplicht. Dus je hebt iets 'moeten' doen. Of een brief schrijven, een dag meemaken of een quiz op internet maken. Elke school moet op een of andere manier een studiekeuzecheck houden. Al laten ze je een tekening maken, 'iets' is verplicht