Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingedebruijn schreef:Mijn vriend gaat zich aanmelden voor de luchtmacht. Onderofficier luchtverkeersleider. 18 Feb hebben we een open dag. Is er misschien iemand die voor hem zou kunnen kijken aan welke fysieke eisen hij moet voldoen? Dan kan hij gericht trainen. Alvast bedankt
Romyv schreef:ingedebruijn schreef:Mijn vriend gaat zich aanmelden voor de luchtmacht. Onderofficier luchtverkeersleider. 18 Feb hebben we een open dag. Is er misschien iemand die voor hem zou kunnen kijken aan welke fysieke eisen hij moet voldoen? Dan kan hij gericht trainen. Alvast bedankt
Dat wat ze prijsgeven staat in de vacature, wat er niet in staat krijg je ook niet te horen
Romyv schreef:ingedebruijn schreef:Mijn vriend gaat zich aanmelden voor de luchtmacht. Onderofficier luchtverkeersleider. 18 Feb hebben we een open dag. Is er misschien iemand die voor hem zou kunnen kijken aan welke fysieke eisen hij moet voldoen? Dan kan hij gericht trainen. Alvast bedankt
Dat wat ze prijsgeven staat in de vacature, wat er niet in staat krijg je ook niet te horen
lisannevosje schreef:Je moet voordat je kan solliciteren minimaal een MBO2 diploma hebben, dus je zal eerst een MBO opleiding moeten volgen, hetzij richting defensie (veva) of een andere opleiding waarmee je in de burgermaatschappij ook aan het werk kan
Romyv schreef:Ik irriteer me aan hoe eigenwijs je bent, vorige keer was je er niet klaar voor maar mocht je van je fysiotherapie gaan tot het uiterste (of zoiets kan ik me heugen) en nu wil je het met dezelfde blessure nog een keer gaan proberen?
Mij advies is: ga pas naar de keuring als je die 5km in 24 min loopt... Kan je niet lopen vanwege een blessure, dan heb je niets op de keuring te zoeken nog.
Maar doe ermee wat je wilt, ik ga door topic ontvolgen. Sterkte
MarloesV89 schreef:Heb nu de 1e 4 weken op de KMA er op zitten en het bevalt nog steeds erg goed. Sommige dingen vond ik in het begin erg wennen maar als je het spelletje eenmaal door hebt is het erg leuk. De februari lichting van dit jaar is erg groot, 45 KL en 54 KLu. Het leuke is dat er ook een grote diversiteit is aan de richtingen waarvoor men opkomt.
Komende week is de co-tijd. Ben heel erg benieuwd wat ik daar van moet verwachten maar we gaan het vanzelf wel beleven!
Amira_ schreef:Hoi ik kom even binnevallen!
Ik heb woensdag een voorlichtingsdag voor officier Luchtverkeersleider. Nu lees ik overal dat dat het begin van je sollicitatie oid is. Kan ik er dan wel gewoon heen om te kijken of het iets voor mij is zoals bij de meeste open dagen?
MarloesV89 schreef:Heb nu de 1e 4 weken op de KMA er op zitten en het bevalt nog steeds erg goed. Sommige dingen vond ik in het begin erg wennen maar als je het spelletje eenmaal door hebt is het erg leuk. De februari lichting van dit jaar is erg groot, 45 KL en 54 KLu. Het leuke is dat er ook een grote diversiteit is aan de richtingen waarvoor men opkomt.
Komende week is de co-tijd. Ben heel erg benieuwd wat ik daar van moet verwachten maar we gaan het vanzelf wel beleven!