Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Als het goed is wordt dat nu voor 15u geregeld en komt alles goed, maar anders had ik daar maandag toch mooi gestaan...
Ik hoop dat het alsnog mogelijk is.. Anders heeft dat
elinedeau95 schreef:Balen Sem_! Ik had gehoopt voor je dat je die studie kon gaan doen.
Cros95 wees blij dat je gebeld had, dadelijk had je daar gestaan.
Grrr die studies, soms wordt je er helemaal gek van
Sem_ schreef:Ja ik weet het niet zeker.. Die studieadviseur had het in haar mail wel gewoon over studiejaar 2014/2015..
Er is meestal nog wel een mouw aan te passen, en studiecoördinatoren hebben een hoop macht. 
If it's of any help: ik ben 4 jaar geleden naar Wales vertrokken en ik had ook helemaal geen info gekregen van de uni -- ze waren vergeten het land erop te zetten en de post was dus in Frankrijk geëindigd omdat de plaatsnaam enigszins Frans aandoet -- maar ook dit is allemaal goed gekomen! Als je eenmaal daar staat en er blijken dingen nog niet helemaal rond te zijn, doen ze dat gewoon ter plekke. In mijn geval moest ik zelfs nog een kamer toegewezen krijgen, maar dat was in een kwartiertje opgelost.
Snap sowieso niet waarom dat moet, want we hebben een BSA van 60 punten, je moet dus toch naar alle vakken. Lijkt me voor hun ook veel minder administratief werk om gelijk iedereen in te schrijven, in plaats van inschrijving voor inschrijving te behandelen. Maar oké ik vind wel meer vrij onlogisch op de uni
Midden-oostenstudies lijkt me nog steeds heel erg gaaf
_Summerly_ schreef:Ik zou er gewoon heen gaan, Sem.Er is meestal nog wel een mouw aan te passen, en studiecoördinatoren hebben een hoop macht.
CRos95: Komt goed joh! Zolang je in Studielink goed ingeschreven staat, kan alles op de uni nog handmatig worden ingevoerd door ofwel de studiecoördinator ofwel het secretariaat. Bij ons wordt er tot het laatste moment nog geschoven met werkgroepen en je krijgt ook pas op de introdag je werkgroep en mentor te zien. Wel goed dat je aan de bel getrokken hebt, maar ik zou me er niet al teveel zorgen over maken.If it's of any help: ik ben 4 jaar geleden naar Wales vertrokken en ik had ook helemaal geen info gekregen van de uni -- ze waren vergeten het land erop te zetten en de post was dus in Frankrijk geëindigd omdat de plaatsnaam enigszins Frans aandoet -- maar ook dit is allemaal goed gekomen! Als je eenmaal daar staat en er blijken dingen nog niet helemaal rond te zijn, doen ze dat gewoon ter plekke. In mijn geval moest ik zelfs nog een kamer toegewezen krijgen, maar dat was in een kwartiertje opgelost.
.
. En anders volg ik de meute wel gewoon
Maar maandag begin ik met een instructiecollege dus dan zal het wel
Vind het wel 
Maar na 2 jaar
Islamstudies doet een vriendin van mij ook en er is bij ons in Leiden in elk geval wel wat overlap tussen Midden-Oostenstudies en Islamstudies.