Ik ga morgen voor twee nachtjes de nacht in, dan 1 vrij en dan nog 4! Zaterdagochtend kom ik eruit en zondag mag ik een dagdienst draaien. Totaal 6 nachtdiensten en 1 dagdienst deze week.
Ik zit nu in nacht twee van 4 en degene voor wie ik werk is pittig wakker dus nog geen minuut stil gezeten. Hopelijk valt ze zo in slaap en slaapt ze tot 07.00
Ja is een landhuis wat verbouwd is in appartementen en het toilet is via de slaapkamer van mijn cliënt bereikbaar. Is dus geen optie, het algemene toilet is in de kelder Houd het steeds op tot op het laatste moment.
Jeetje een toilet in de kelder, niet mijn ding.. Ik zou niks drinken zodat ik zeker niet moest..ik heb inmiddels gezelschap:P.. maar gelukkig wordt er rustig tv gekeken..
Kimberleij
Geplaatst: 05-04-14 06:28
Is je client nog een beetje rustig geworden ruitje?
Ik zal blij zijn als ik over een uurtje thuis ben, moest eigenlijk nog een notule uitwerken maar kan me aandacht er niet bij houden.
Ik werk in een woonvorm voor mensen met nAh die zo zelfstandigmogelijk wonen.
Nee, ze heeft maar 1,5 uur geslapen. Dus ik ben nu echt compleet gesloopt. En kon helaas geen vervanging vinden voor het mesten, dus ga zo meteen door en dan samen met iemand anders 60 boxen mesten....
Haha nee dankje. Wij zijn vanaf zondag af van het voeren, maar helaas dan weer het weiland mesten. Gelukkig hoeft dat maar 1 keer in de week (iedereen heeft een beurt) Nog een half uurtje en dan mag ik weer naar huis. Weltrusten alvast
Sorry ruitje is me te ver weg, ik ga naar bed!! Welterusten allemaal
milatje
Geplaatst: 05-04-14 10:17
ruitje schreef:
Wat voor werk doen jullie allemaal?
Ik werk bij een instelling voor mensen met een meervoudige beperking waarvan het grootste gedeelte blind of zeer slechtziend is. Ik mag dus vannacht weer. Slaap lekker allemaal