Netje schreef:Leffroi schreef:Geef het maar op ts, dit is nou eenmaal de mentaliteit van bokt. Antwoorden geven op vragen die je niet hebt gesteld. Vervolgens ligt het toch aan jou en ofcourse niet aan een ieder die het 'beter weet'. Jij hoeft je hier niet te bewijzen, want daar gaat het ook niet om.
Succes met je carrière
... en ook deze reactie is weer zóó typisch Bokt. Ik vind persoonlijk dat ze zich niet hoeft te bewijzen en perfect dat ze alles zo goed doordacht en voor elkaar heeft en gun haar alle geluk van de wereld.. Maar waarom dan zo'n domme vraag stellen als in de openingspost. Als je zo bekend bent met het wereldje, dan hoef je dat ook niet te vragen, dan wéét je dat soort dingen ....
natuurlijk wéét je dat soort dingen. Maar is het niet fijn als jouw doelgroep (die hier dus niet zit) het hier ook mee eens is?
Leffroi: haha bedankt!
Montyrulezz: precies dit!
En haike: Het is niet fair om een paard meer te gaan vragen dan hij aankan, dan rijdt je hem alleen maar over z'n toeren en vaak stuk. En om naam te maken, sorry, maar dan ga ik liever voor een B ruiter met een paard dat ergens kan komen, dan een B ruiter die na het Z2 niet verder komt, maar hier wel van overtuigt is, en het hierna op mijn lesgeven afschuift. Want ja, zo gaat dat

Ik kan niet meer serieus rijden door mijn fysiek.
Siert je niet dit soort uitspraken...
Wat ik wel jammer vind is dat je blijkbaar alleen de betere combinaties wilt lesgeven. De meeste van die combinaties lessen bij een prima instructie. Kan mij zo voorstellen dat ze dan niet gaan lessen bij iemand die zich merendeel bij de pony's bewezen heeft.
En ook niet dat iedereen "aan Haikes kant" staat. Er worden duidelijke tips gegeven die jij verkeerd oppakt, of dat komt omdat je nog te jong bent of omdat je alleen in je eigen kunnen gelooft weet ik niet, maar er op deze manier op reageren gaat je niet helpen.
Dus wellicht iets met de tips doen ipv zo neerbuigend doen.