Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en heb N&T gekozen met biologie (dus eigenlijk N&T + N&G) duits en aardrijkskunde 
en een paar, Rachel, leeftijd niet precies bekend, rond de 13/14
super lief maar moeilijk met rijsen. Ben afgelopen jaar goed overgegaaan dus dit jaar moet wel lukken maar wel benieuwd, vaak elke les een andere klas en natuurlijk je zelf gekozen vakken
Kaus schreef:Ook oud TTO'ers hier trouwens? Ik heb volgend jaar geen normaal Engels zoals de niet TTO mensen hier, dat heb ik al afgerond. Ik krijg nu International Bachelor Engels(geen idee hoe je het schrijft). Das zeg maar allemaal literatuur en krantenartikelen en essays en dat soort dingen xD Engels op Engelse Universiteiten niveau Engels
Kaus schreef:Ook oud TTO'ers hier trouwens? Ik heb volgend jaar geen normaal Engels zoals de niet TTO mensen hier, dat heb ik al afgerond. Ik krijg nu International Bachelor Engels(geen idee hoe je het schrijft). Das zeg maar allemaal literatuur en krantenartikelen en essays en dat soort dingen xD Engels op Engelse Universiteiten niveau Engels
Robin_Rikkie schreef:Haha nou, ik ben Robin, 15 jaar
Ga nu naar 4 VWO (goh) en heb N&T gekozen met biologie (dus eigenlijk N&T + N&G) duits en aardrijkskunde
heb verder nog een shetlander, Rikkie,18 jaar en eigenwijssen een paar, Rachel, leeftijd niet precies bekend, rond de 13/14
super lief maar moeilijk met rijsen. Ben afgelopen jaar goed overgegaaan dus dit jaar moet wel lukken maar wel benieuwd, vaak elke les een andere klas en natuurlijk je zelf gekozen vakken
Kaus schreef:dyoka schreef:Na als je geneeskunde of psychologie ofzo wilt doen is het een goede aanvulling voor je profiel dus daarom heb ik het eigenlijk ook gekozen.
High five! Ik wil later criminologie doen, ook een soort psychologieJij dus ook?

Isa schreef:Kaus schreef:Ook oud TTO'ers hier trouwens? Ik heb volgend jaar geen normaal Engels zoals de niet TTO mensen hier, dat heb ik al afgerond. Ik krijg nu International Bachelor Engels(geen idee hoe je het schrijft). Das zeg maar allemaal literatuur en krantenartikelen en essays en dat soort dingen xD Engels op Engelse Universiteiten niveau Engels
Lijkt me zo handig he!
Alleen ik haat engels
dyoka schreef:Kaus schreef:
High five! Ik wil later criminologie doen, ook een soort psychologieJij dus ook?
Nee haha.
Ik weet het nog niet echt, wil al heel lang geneeskunde doen maar dat is ook zo'n lange, moeilijke studie...
Dus ik weet het nog niet echt.