SuperAssie schreef:Ik vind het wel altijd vervelend als ik het moet vragen, gelukkig doen de meesten er niet moeilijk over, maar je hebt ook van die typetjes die zeggen "Ben wel al 16 hoor, heb toch een scooter!"(bewuste persoon heeft scooterhelm in zijn handen), goh, wist niet dat dat tegewoordig als geldig ID geld![]()
En als ze lastig doen, hup meteen je leidinggevende/collega's erbij halen, dan druipen ze meestal wel af. En als ze blijven zeuren, alcohol/sigarettes wegpakken en ergens leggen waar ze er niet meer bijkunnen.
Kwamen laatst twee mensen aan de kasse, jongen en meisje. Jongen schatte ik wel ouder dan 16, meisje eigenlijk helemaal niet. Meisje had ID, was 16, jongen had niks. Die flipte helemaal omdat ik dus zei dat ik het dan niet mee mocht geven, ik alcohol weggepakt, gingen ze terug de winkel in, met dezelfde fles teruggekomen, wel bij een andere collega afgerekend. Tsja dan is het niet meer mijn schuld.
Je kan net zo goed bij iemand achterop zitten

En dan verwacht ik ook dat ik het gewoon meekrijg.

Voor mij werkte het, voor anderen soms... Maar meestal niet
Niet dat als je 's avonds met je mams boodschappen kwam doen je er uit gezet werd