Nog 1 te gaan
We moet er maandag/ dinsdag weer naar school?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heb nu een handtas die ook als schoudertas is te dragen van de makro voor 7,20 dus niey duur
schoolspullen alleen een saaie hema agenda gekocht. Kaftpapier van vorige jaren en schriften moet ik nog even halen bij action ofzo.
Dan worden die bij jullie zeker opgestuurd?

:D Zin in Xd!!
XxGipsy schreef:Ik ga aankomend jaar ook VWO5 doen, ik moet maandag beginnen.
Ik ben Jessie, ben 16 jaar (in oktober word ik 17). Ik doe NT met biologie, Frans en wis D. Ik heb een eigen paard, die staat bij een vriendin van mij. Ik ben heel bang dat ik het dit jaar heel druk krijg en dat ik hem moet verkopen. Ik ben benieuwd hoe jullie dit gaan doen. Verder speel ik ook nog gitaar. Ik woon in Randwijk (Gelderland).
En ik ga in september al naar Rome met school:D Zin in Xd!!

Citaat:Rome is supermooi! Ben ik op vakantie geweest
Jessie vind ik zo'n leuke naam trouwens!
Ik heb precies hetzelfde profiel als jij, maar jij hebt geen NLT denk ik? Dan is dat het enige verschil
Ook dat we zelf geld krijgen om te eten enzo. 
En ook Bodem Leeft (over bodemleven dus) en Echt of Vals (hoe je moet onderzoeken of iets echt of vals is, bijv schilderijen of geld). Ik vind het echt een leuk vak!
Ik heet Margreet en ik woon in Flevoland. Ik ben net 16 geworden in de vakantie. Ik doe CM met AK, duits, wi A, en ik heb Spaans gekozen
Ik heb een paard en een pony, wat ik altijd prima heb kunnen combineren met school
Vorig jaar heb ik echt net aan gehaald want ik had het hele schooljaar uit mijn neus zitten vreten, dus moest ik er de laatste paar weken hard tegenaan, maar alsnog gehaald
Dit jaar ga ik dat wel anders doen