Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

In mijn vorige klas zaten ook alle leeftijden door elkaar maar daar merkte je helemaal niks van.Bubsj schreef:
Hier ook een nieuwe student. Ga dit jaar FRE op de Hanze doen.
Voor mij wel wat anders. Ik heb gestudeerd, ben toen gaan werken bij verschillende overheid instanties, en nu na vier jaar weer studeren. Ik ben dus een stuk ouder, en voel me al een beetje de moeder van iedereen.![]()
Woon al bijna mijn hele leven in Groningen-omgeving. Heerlijke stad. Woon ook echt midden in het centrum bij de A brug (appartementje).xlovelove schreef:Nou ik moet inderdaad wel naar de Ardennen maar dat ligt wat anders bij mij. Ik zit namelijk al een tijdje met een peesblessure aan mijn knie.. En als ik dan naar de Ardennen ga en elke dag inspannende dingen moet doen (voor mijn knie) houd ik dat niet echt vol. Dus ik moet naar een alternatief kamp of zo.. Niet dat ik daar veel zin in heb, maar beter dan elke dag pijn denk ik
Ik zit ook met een knie en allergie probleem. Moet dus ook mee doen aan het alternatieve programma. Denk dat het geen kamp wordt maar dat we gewoon een project krijgen of iets dergelijks. Ben benieuwd
Ik ga ook maar eens op die rooster spieken. Al meer opa's en oma's gespot, of ben ik de enige 20 plusser? Dan doen we gewoon net of ik ook 17 ben hoor

Bubsj schreef:Ik ga voor een (vrij grote) schouder tas. Tot nu toe altijd de ervaring dat het qua boeken zeulen wel mee valt.
Ja, jullie allemaal bont en blauw vrijdag op het eindfeest, en dan sta ik jullie samen met xlovelove al op te wachten
xlovelove schreef:Nou ik moet inderdaad wel naar de Ardennen maar dat ligt wat anders bij mij. Ik zit namelijk al een tijdje met een peesblessure aan mijn knie.. En als ik dan naar de Ardennen ga en elke dag inspannende dingen moet doen (voor mijn knie) houd ik dat niet echt vol. Dus ik moet naar een alternatief kamp of zo.. Niet dat ik daar veel zin in heb, maar beter dan elke dag pijn denk ik

[/quote]