XNienke_ schreef:Iljavdm schreef:Een goede vriendin blijft ook zitten ja. Voor de rest nog wel een paar maar ik.zie ze nog wel
wel sterkte ermee jullie!
HAHA kijk je snapchat is, ik zet mezelf voorschut
Hahaha viel mee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

anneschr schreef:Klopt, natuurlijk snap ik dat je er zenuwachtig van wordt. Alleen ik ben van mening dat je door te stressen alleen maar dingen gaat verprutsen. Gewoon goed voorbereiden en relaxt aan de examens beginnen

Je bent een mooie meid zeg! anneschr schreef:Heb even in je profiel gekeken, en wat een gaaf paardje zeg die Muis!
Moeten jullie trouwens je pws in je eentje doen of met z'n tweeën?

Nannepannie schreef:BSM (bewegen sport maatschappij) is een soort van gym, maar dan veel uitgebreider en strenger. Dus ook ehbo, regelen en organiseren, coachen, theorie enz. En er wordt echt op gelet hoe goed je uiteindelijk bent (dus kracht en techniek) dus alleen inzet is niet voldoende.Mag ik vragen wat bsm en fce zijn?
DaisyDarling schreef:Jaa, wij mochten dit in de 4e kiezen en 5 VWO is dan CAE dacht ik. Maar FCE gaat er bij ons uit omdat 4 havo nu zo'n soort boek krijgt ofzoIs FCE voor Engels? Ik heb namelijk ook mijn FCE certificate, maar wij hadden dat in de 3de allang afgerond. Na de vakantie doe ik mijn CPE.

Ekeif96 schreef:Klopt, officieel moet ik nog één week.
Maar wij hebben dus al een week eerder vakantie
(iedereen bij ons op school heeft gisteren of vandaag vrij gekregen)
, dus dat had weinig nut. Een 2e certificaatje daarnaast is wel gewoon leuk
Nannepannie schreef:Suzz14 schreef:Zou ik dan maar even flauw doen? JOEPIE HAVO DIPLOMA IN DA POCKET!![]()
Haha ik wil oooook!
Ik ben nu trouwens officieel over. Met een 3 voor wiskunde, maar een 8,6 voor bio en een 8,9 voor natuurkunde. Ik voel me een nerdje ^^
Maurent schreef:Bij ons ga je zelfs met een 4 voor wiskunde niet over, je hebt echt mazzel zeg!
Met een 5 voor wiskunde ben je bij ons bespreekgeval. Heb ik even geluk dat ik met een 5,6 over ben