wow een hele module aan cijfers terug, en alles gehaald met m'n zieke kop!! hoe kan dat?! woohoo nog 1 vak terug en 1 assessment doen en dan weet ik alles
Ik moet nog twee cijfers terug krijgen van mn (enige) twee herkansingen.. En ging goed, ander totaal niet. Ben dus bang dat ik op 3 punten net mn p niet ga halen helaas..
Gefeliciteerd iedereen met hun P. Ik heb mijn p op 2 studiepunten niet gehaald. Een 5,3 en 5,8 (samen 5,5) maar je mag pas het gemiddelde nemen als beide onderdelen 5,5 of hoger waren. Jammer maar helaas, dan volgend jaar maar.
Echter zijn er maar weinig mensen op onze opleiding die hun P in een keer gehaald hebben. In onze klas (van 25 man) maar 4, waarvan 3 net met 5,5 (op het punt dat ik gezakt ben).
Op naar volgend jaar iig. Iedereen die al vakantie heeft, een fijne vakantie !
Wat balen Eline! Maar even afwachten... misschien heb je het wel beter gedaan dan je denkt! Ohh wat jammer Lisza!! Bij mij in de klas zijn er ook maar 2 mensen die de P nu al hebben (is wel een deeltijd klas)
En verder, help help help! Niet kunnen slapen, vandaag assessment waarbij je iets moet presenteren maar je weet nog niet welk deel. Oh wat een ellende, ik krijg niks in m'n kop!
Owww verschrikkelijk is dat, dat hebben wij halverwege het jaar gehad. Probeer niet te veel in je kop te stampen, dan ga je alleen maar veel oplezen. Mag je wel een PowerPoint gebruiken? Vaak had ik dan wel genoeg aan de steekwoorden en dan kon ik er wel een mooi verhaal van maken
Anoniem
Geplaatst: 04-07-13 12:59
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-22 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier net mijn ener laatste tentamen gehaald, en bah wat een rot tentamen!! Veel dingen die we nooit hebben behandeld, echt zo oneerlijk! Hoop dat ik een engeltje had die mee keek met gokken haha! Nu door om te leren voor mijn laatste tentamen ( 18 juli )
Anoniem
Geplaatst: 05-07-13 16:34
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-22 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb echt pech momenteel. Hele jaar alles in 1x gehaald, en stond een 8 gemiddeld, maar nu het laatste project door een heerlijke projectgroep niet gehaald!!! Woensdag herkansing met dezelfde projectgroep. En als ik die niet haal is het dag P en dag universiteit.
Anoniem
Geplaatst: 08-07-13 20:11
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-22 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt