Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bij mij stond dat dus eerst ergens, maar die boeken zijn van de site gehaald ineens. Beetje jammer..
De rest is gelukkig vrij goedkoop 
xShanty schreef:Ik heb me ook weer ingeschreven na vorig jaar al vroeg gestopt te zijn.
Ga volgende week wel meedoen met de El-cid week, maar kan sowieso geen vrij krijgen voor KMT, dus mocht ik lid willen worden van een vereniging word dat pas volgend jaar voor mij.
labyrinth schreef:xShanty schreef:Ik heb me ook weer ingeschreven na vorig jaar al vroeg gestopt te zijn.
Ga volgende week wel meedoen met de El-cid week, maar kan sowieso geen vrij krijgen voor KMT, dus mocht ik lid willen worden van een vereniging word dat pas volgend jaar voor mij.
Je hebt ook nog NKT hè dat is iets later voor de mensen die niet tijdens de KMT kunnen.
Max_en_Max schreef:Ook leiden? Heb jij al een kamer gevonden daar? Ik ben nu voor het eerst uitgenodigd om te hospiteren, volgende week ga ik bij een quintus huis slapen tijdens de el-cid, de slaapzaal zat al vol

Dit jaar nog geen lid worden, denk dat ik volgend jaar wel lid ga worden. Eerst even m'n eerste jaar goed halen! Niet geheel onbelangrijk. Vriendlief is gisteravond aan zijn KMT begonnen (5 weken lang.....) dus mis hem nu al echt heel erg.

In Utrecht was ik helaas niet geselecteerd.. Meer die er volgende week naar de idee week gaan toevallig?