Diertjec schreef:leintje_ schreef:Oeh spannend! Dat heb ik, als het goed is, volgend jaar. Welke opleiding?
Fysiotherapiewelke jij?
Geneeskunde.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lotte_Wessel schreef:ahh.. en ik hoor het zelfs pas vrijdagen doe ook vwo.
Mijn broertje krijgt het ook morgen. wij allemaal thuis ook meer gespannen dan hij. Hij zo van ach, ik kan slagen en kan zakken. Ja, maar hoe voel jij je eronder? Tja, gematigd positief denk ik. Schiet niet op dus. Stressen!!!

RusselNuwell schreef:Lotte_Wessel schreef:ahh.. en ik hoor het zelfs pas vrijdagen doe ook vwo.
Mijn broertje krijgt het ook morgen. wij allemaal thuis ook meer gespannen dan hij. Hij zo van ach, ik kan slagen en kan zakken. Ja, maar hoe voel jij je eronder? Tja, gematigd positief denk ik. Schiet niet op dus. Stressen!!!
Oh, ik heb een lotgenoot gevonden![]()
Ik ga echt dood van de stress, enerzijds zou ik echt wel moeten slagen, maar anderzijds, als ik het niet doe is het echt een drama.
Editje: hihi, ik zag op je profiel dat het ook niet gek is, aangezien we bij elkaar in de klas hebben gezeten

Ik stress zoals gewoonlijk best wel, maar ik hoor het morgen wel

Verwacht je dat je vroeg gebeld wordt Lotte? Omdat ze op afstand gaan bellen. Ik denk wel dat ik tussen half 9 en 9 gebeld wordt.
Ik heb van der Molen, en ik zie hem er voor aan dat hij vergeet te bellen ofzo.
Je bent vast geslaagd!!
En hij zal je niet vergeten! 
Nu hopen dat jij ook zo gebeld wordt!
Zo blij!!!