Wie doet ook een Coursera-cursus?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:17

Ik ga denk ik beginnen aan de 'Horse Course'.
Lijkt me erg leuk:)
Hoe kun je de video's downloaden xHaiti? Dat lijkt me erg handig!
Edit: ik geloof dat ik het gevonden heb :')
En nog een edit: toch niet :') ze willen niet afspelen.. :(

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:37

Leuk topic, ik volg the horse cursus wat best wel interessant is. Eerste week heb ik achter de rug, de volgende 2 weken zal ik binnenkort gaan doen. Ik doe het voor de leuk en om te kijken of ik meer kan leren.
Voordeel van deze cursus is dat er een goede Nederlandse ondertiteling bij zit.
Een andere cursus die ik heb gevolgd had een erg slechte engelse ondertiteling en sommige termen lees ik toch liever dan dat ik het hoor.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 23:14

miekel92 schreef:
Ik ga denk ik beginnen aan de 'Horse Course'.
Lijkt me erg leuk:)
Hoe kun je de video's downloaden xHaiti? Dat lijkt me erg handig!
Edit: ik geloof dat ik het gevonden heb :')
En nog een edit: toch niet :') ze willen niet afspelen.. :(

Oei, dat is rot :S Het is één van die icoontjes achter elk filmpje. Wel gek dat hij niet afspeelt. Bij mij doen ze het wel. Het is die pijl naar beneden met dat blokje onder. Dat is de videodownload. Die puntjes en lijntjes zijn ondertitels (is soms wel handig) die je dan kan gebruiken als je het filmpje op je computer terugkijkt en die lijntjes zijn de slides. Of de cursus oid :)

Effects

Re: Wie doet ook een Coursera-cursus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 18:29

Ik heb inmiddels week 3 van the Horse Course afgerond en ik leer elke week wel een paar nieuwe feitjes of terminologie. Het meeste weet ik al, maar de cursus is leuk om te doen.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:18

Hallo, ik wil me ook graag melden!
Ik heb laatst Equine Nutrition afgerond en doe op het moment:

- Animal Behaviour
- Evolution: A Course for Educators
- Foundations of Business Strategy

En voor de grap The Horse Course. Hier kijk ik ook geen lectures van, ik scoor met één attempt al 9/10 of 10/10 goed x'D Was hetzelfde met equine nutrition. Maar ach, ik vind het wel leuk om te maken. Ik heb ook de eerste assignment gemist (had me voor deze course pas na de deadline van die assignment ingeschreven), dus ben benieuwd :')

Evolution: A Course for Educators valt me ENORM tegen, die is erg lastig. Ik moet ook wel eerlijk bekennen dat ik sowieso erg slordig ben met het kijken van lectures (lees: ik kijk ze niet). Vaak join ik ook pas als de course bijna afgelopen is, dus dan heb ik nogal haast. Maar bij Foundations of Business Strategy ga ik dat wel doen.

Relevante cursussen zet ik wel op mijn CV ja :j

speedyweedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 19:49

Ik volg 'Learning How to Learn: Powerful mental tools to help you master tough subjects.' Vind hem erg leuk tot nu toe!

Ik deed ook Fundamentals of Music theory en Cryptografie I, maar de eerste was ik toch niet gemotiveerd genoeg en de tweede was iets meer op computercryptografie en IT gericht dan ik dacht. :p Hij was vrij pittig en het duurde lang voordat ik een video lecture af had gekeken omdat ik hem steeds 3x terugspoelde omdat ik niks van die materie afweet, dus ik ging al snel achterlopen. Dus bij die twee ben ik halverwege geun-enrolled.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 10:28

BUMP!

Van school eindelijk groen licht gekregen om mijn lessen Nederlands wat nuttiger te besteden, 8 september ga ik beginnen met 'Visual perception and the brain'. Heb er zin in :D.