Ik meld me hier ook maar op goede hoop, ik ben nog bezig met inschrijven, voor de opleiding mensendieck. Vorige twee jaar oefentherapie cesar gedaan. moeten stoppen en hoop in a.dam meer geluk te hebben.
hoop dat iedereen een leuke eerste dag heeft gehad?
Mijn mailadres is nog een probleem, kan daar nog steeds niet inloggen
Waarom moest je stoppen Yasmine?
Vandaag best wel een relaxt dagje gehad, 2 hoorcolleges en een taaltoets die niet doorging Dus kon om 2 uur al naar huis i.p.v 5 uur. Morgen vrij en woensdag een halve dag les. Mijn klas heeft een hele creatieve oplossing gevonden voor mijn communicatieproblemen Ze hebben een groepswhatsapp opgezet. Erg handig!
Even een korte versie hoor in 2010 begonnen en toen begin januari 2011 gestopt wegens thuis problemen. September 2011 opnieuw begonnen, er was mij verteld dat ik vers opnieuw kon beginnen. Nu bleek ik echter als 2e jaar gezien te worden en moest ik opeens mijn P halen (hoorde ik februari ) nu heb ik dat jaar 2 toetsen niet gehaald ( in maart en april) en had mijn P dus niet. Negatief bindend studieadvies, bezwaar gemaakt.. maar mocht niet baten. Aangezien het wel de studie is die ik graag wil... Nu oefentherapie mensendieck, bijna hetzelfde
Ik vind ze niet zo droog.. Het is echt de eerste les, dus je hoeft in principe niks voor te bereiden. In die lessen wordt er wel gezegd dat je bij volgend les voorbereid moet zijn.
Ohja, de powerpoint van theorie sph en pedagogiek zijn volgens mij beiden wel allebei online op intranet. Dus dat kun je wel alvast bekijken als je wil
En voorbereid zijn is mijn sterkste punt niet maar ik ga wel m'n best doen
Was het bij mij ook nooit, ga het dit keer beter proberen :p
ArGieVai
Geplaatst: 03-09-12 17:28
Ik heb vandaag ook mijn eerste lesdag gehad Aquatische ecologie voor 4 uur lang, beetje lang maar wel heel leuk! Moet morgen door begravenis gelijk een dag missen, maar heb nu al super zin in woensdag!! Ik probeer me indd ook wel al voor te bereiden nu voor de volgende lessen, eerste les niet maar tweede zeker wel! Moet alleen nog even wachten op mijn boeken... Had gehoopt ze al binnen te hebben...