mijn diploma niv. 4 kreeg ik in februari 2010, is al weer lang geleden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cer schreef:Hahahaha ja een foutje kan altijd, maar hij doet dan echt gelijk heel kleinerend en belerend. Nu hebben we hem met psychologie van de koude grond gediagnostiseerd als autistisch-asperger-narcistisch, dus ja, eigenlijk kan hij er ook niks aan doen (zouden we subsidie kunnen vragen??)
Maar vertel! Wat zijn de leuke, stomme, grappige momenten/anekdotes van het secretaresse zijn??? Ik ben benieuwd!

Cer schreef:Dat heb ik ook Quellian.. de laatste keer dat ik hier iets over zei tegen mn huidige baas, was het anwoord:"je moet wel onthouden dat ik de directeur ben en jij de secretaresse"..
Quellian schreef:Ik weiger dus uitgekafferd te worden.
Citaat:Op een keer (in de advocatuur) stond er zo'n doorgesnoven bijdehand tegen me te schreeuwen dat ik MOEST doen wat hij zei en wel direct, want anders... Op zulke momenten zet ik in mijn hoofd een bandje aan met Freek de Jonge die een sketch doet over een wiskundeleraar die een jongen uitkaffert en zegt dat hij 1000 keer beter is dan de jongen, de abolute 0. Waarop die jongen zegt dat 1000 x 0 nog altijd 0 blijft. En dan moet ik minimaal glimlachen.

Ik hoop binnen niet al te lange tijd door te kunnen stromen naar de functie van PA (al is het maar net welke naam er aan gehangen wordt
) of naar de afdeling Communicatie (waar ook een gedeelte evenementen organisatie bij zit). 
Quellian schreef:Hahaha grapjas. Je hebt hem wel onder z'n neus gewreven dat hij moest onthouden dat hij ook maar gewoon een mens is, net als jij?
kwam helaas totaal niet binnen
Het was ondermijning van zn gezag, de verhoudingen liggen op een bepaalde manier reutelreutelreutel.. En hij is dan ook nog eens 2 meter nog wat, dus dan gaat ie boven je staan (ik ben daar overigens niet van onder de indruk) en komt heel intimiderend over.

Heb ook gedetacheerd gewerkt, vond ik echt ideaal. Zoals Chubby al zei, je zit daar telkens niet té lang. Bij mn huidige baan zie ik mezelf wel heel lang blijven, mede ook door de doorgroei mogelijkheden, vertrouwen in mij en de waardering die ik krijg. Cer schreef:Quellian schreef:Hahaha grapjas. Je hebt hem wel onder z'n neus gewreven dat hij moest onthouden dat hij ook maar gewoon een mens is, net als jij?kwam helaas totaal niet binnen
Het was ondermijning van zn gezag, de verhoudingen liggen op een bepaalde manier reutelreutelreutel.. En hij is dan ook nog eens 2 meter nog wat, dus dan gaat ie boven je staan (ik ben daar overigens niet van onder de indruk) en komt heel intimiderend over.
Nou ja, hij doet zn best maar.. Het jammere is dat hij tegen geldschieters ook die houding heeft. Er gaat nu weer communicatie weg waar de honden geen brood van lusten, ben benieuwd of hij geld los kan krijgen zo..
. Die ouwe-stempel figuren zijn nog wel een beetje apart. 
Overigens, net een fikse aanvaring hierbinnen
directeur vs financien, vuisten op tafel, alles. Ikkan daar zo slecht tegen, zo'n donderwolkensfeer..

Ik snap best dat ik geen universiteit heb gedaan, maar dat is toch niet zo'n moeilijk rekensommetje?
. 

. 
Cer schreef:Overigens... ik weet niet of hier P&O-mensen zitten, maar mag iemand zn personeelsdossier mee naar huis nemen om 'het goed door te lezen en een memo aan te passen"