NHB Deurne 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: NHB Deurne 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 14:47

Peesblessure :j helaas

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:04

chantalboes schreef:
Xjosee schreef:
Ik sta nu ingeschreven! *stuiterstuiterstuiter*

Voor welke opleiding ben je nu ingeschreven??

Hbo paardensport :D

Anoukk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:15

Dan is het wel meer Dan een weekje... Jeetje balen zeg

Anoukk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:16

Omg heb fight op fb met een penny for lifee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:25

Haha ik vermijd penny's op facebook :))

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:34

Anoukk_ schreef:
Omg heb fight op fb met een penny for lifee

O o wat is er dan? :Y)

Anoukk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:12

Een meisje verkoopt haar pony omdat ze overgaat naar de paarden. Ze heeft een foto op fb en eronder staat:
Marinka ikzal je nooit vergeten.
Torn reageerde de penny: waarom doe je haar weg Dan?
Waarop zij reageerde dat je vanaf je 18 e dus niet meer bij de ponys mag rijden, en dat ze daarom een klein meisje blij wil maken met haar po
Penny reageert dat ze het onzin bind dat ze daarom haar pony verkoopt want ze kan er toch mee in de bossen gaan rijden.je gaat toch niet iemand anders blij maken als je zelf kunt rijden.
Waarop ik reageer: veel succes met je nieuwe paard, en tja er zijnn ltijd mensen zonder verstand van zaken die hun mond opentrekken. Penny reageert:ik heb zelf ook een paardje hoowr. Die doew ik ook niet weg. Dus ik zeg oke veel plezier nog.
Daarna krijg ik een privebericht van haar vriendje " ik moe munne kop houwe want ik weet er zelluf niks van. En andurs komtie mij doowdsloan ... ". Haha omg. 15 jaar.. help
a

Anoukk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:14

En nu heb ik er nog 3 bij die berichtjes sturen over dat ze me gaan doodmaken. Waar gaat het heen met deze wereld haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:14

Klinkt gezellig! :')

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:17

We weten nog niet wat er precies scheelt.. Dacht eerst hoezweer, maar dat was het niet. Wel hele gevoelige zolen van voor, dus staat weer op ijzers. Toen dachten we inderdaad pezen, maar die zijn niet warm of verdikt. Wel zit er een klein bobbeltje op de zijkant van haar been, vaag dus. Als ze vrijdag nog kreupelt, gaan we foto's maken!

Haha die penny.. Toch wel grappig om te bedenken dat wij ook zo waren vroeger haha

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:45

@ Xjosee Ah leeuk! komen we misschien bij elkaar in de klas!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:11

Wanneer/waar zou je de boeken eigenlijk moeten bestellen?

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:12

xMercury schreef:
We weten nog niet wat er precies scheelt.. Dacht eerst hoezweer, maar dat was het niet. Wel hele gevoelige zolen van voor, dus staat weer op ijzers. Toen dachten we inderdaad pezen, maar die zijn niet warm of verdikt. Wel zit er een klein bobbeltje op de zijkant van haar been, vaag dus. Als ze vrijdag nog kreupelt, gaan we foto's maken!

Haha die penny.. Toch wel grappig om te bedenken dat wij ook zo waren vroeger haha

Misschien een schieffel??
Mijne had dat ook, wilde gaan rijden, was aan het poetsen en zat een heel klein bobbeltje op zijn been. Ik voelen, zat iets vocht langs. Dus maar niet gereden, de DA kwam de volgende de dag toch om te enten. Was een schieffel, is toen op de scan geweest want hij was er kreupel aan en zou misschien de pees gaan irriteren. Gelukkig was dit niet het geval. Dus een spuit vochtafdrijvers en gestapt. Daarna was het over. Wel heeft hij hetzelfde plekje op wedstrijd nog eens aangetikt en is nu een dikke duidelijke bobbel geworden. Maar gelukkig niet kreupel geweest daarna of niks. Dus ben blij dat het zo is afgelopen.

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:29

chantalboes schreef:
@ Xjosee Ah leeuk! komen we misschien bij elkaar in de klas!

Zou leuk zijn inderdaad! Volgens mij komt er toch maar 1 klas? Dacht dat ik tijdens open dagen dat meestal opving,
dat er nooit zoveel aanmeldingen waren. Of het is zo dat ze vaak na het eerste jaar maar 1 klas overhouden, dat kan ook nog :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:31

Volgens mij zijn er 2 klassen :j

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:54

Dat zeiden ze in mijn jaar ook. Er waren 40 die zouden beginnen in September, dus 2 klassen van 20. Het is uiteindelijk een klas van 31 geworden. Dat was de grootste klas die ooit gestart was. Nu zijn wij nog met 1 klas van 22 over. Maar ben benieuwd. Scheelt voor ons ook weer volgend jaar. :P Voor ons geen hooidienst en schoolpaarden mesten meer.....

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:55

Ja klopt! Die vrouw had het erover dat ze normaal zo'n 20 per klas hebben,
maar omdater nu al 30 aanmeldingen zijn dat er 2 klassen worden gemaakt.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:56

Even serieus over die schoolpaarden, is het wat of niet. Want mijn moeder is voor een schoolpaard,
maar ik twijfel tussen een paard meenemen of niet.

astwice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:57

chantalboes schreef:
Even serieus over die schoolpaarden, is het wat of niet. Want mijn moeder is voor een schoolpaard,
maar ik twijfel tussen een paard meenemen of niet.

Er zitten wel redelijke paarden bij. Zou voor een sportopleiding toch je eigen paar meenemen, ook gelijk goed voor de ontwikkeling tussen jullie, op een schoolpaard zal het net ff wat anders zijn.

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:16

millennium schreef:
Was eigenlijk wel benieuwd hoe het met schoolpaard Victor gaat! Is van een oud studiegenoot geweest welke ook de HBO Paardensport heeft gedaan.

Is er prima aan toe hoor, beetje lastig te rijden op moment, maar heeft gewoon weer iemand geholpen aan een diploma van het HBO dit jaar :D

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:38

Mijn moeder is ook nogal voor het schoolpaard.. Maar ik wil dat niet, het is zo duur en uiteindelijk bereik je er minder mee dan met je eigen paard.. Met je eigen paard ga je dan flink 4 jaar aan de bak en groei je samen. Met een schoolpaard moet je natuurlijk toch weer opnieuw beginnen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:49

En dat terwijl je voor het geld waarvoor je een schoolpaard hebt al een paard kunt kopen waar je na je opleiding ook nog plezier van hebt.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:55

Ja precies!

astwice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:58

Voor de Horse & Wildlife moet je in de dressuur/spring lessen wel schoolpaarden, maar we hebben max. 4uur rijles in de week. En ik had nog gebeld met Deurne of ik Westernles kon krijgen en als dat zo is kan mijn haflinger mee., Niet dat ik in de reguliere lessen niks leer, absoluut niet. maar je krijgt er echt een boost van met je combinatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 20:03

Dat is wel leuk ja! Wist niet dat ze daar ook westernles gaven?