Hopelijk heb ik tegen na de vakantie zo'n 15 pagina's en dan zit ik ongeveer aan de helft. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hopelijk heb ik tegen na de vakantie zo'n 15 pagina's en dan zit ik ongeveer aan de helft.

maar je hebt er niets aan om je zenuwachtig te maken! probeer het positief te zien; zelfs als het niet goed is zul je horen wáárom dat dan is, en het dus vervolgens helemaal goed doen!
Komt vast goed! 
SplashIsLief schreef:Ik zou ook graag do's en don'ts vanaf jouw kant horen
Ik ga dit weekend een opzet in elkaar zetten voor een onderwerp dat ik niet leuk vind, gewoon omdat ik klaar ben met het gezeur en maar iets moet doen.
Maar voor mij echt een don't tot nu toe: Iemand helemaal de grond in stappen. Opbouwende kritiek
prima, maar pas op hoe je het brengt.
zap schreef:Ik ben ook lekker bezig met mijn scriptie vandaag. Ondewerp is weer eens verandert: Stilistische verschillen tussen lokale kranten in Gorinchem. (dat zijn 3 kranten). En daaraan vastgekoppeld of hyperlokale initiatieven de kranten bedreigen. Pittig, maar wel heel interessant en ook een goede aanvulling op de literatuur (er is namelijk nog niet deze combi gemaakt).

. Als ik hem eerder had zien staan had ik me vast ook eerder gemeld.. Ik lever morgen de concept eindversie in om te kijken of het met de plaatjes, verwijzingen etc. allemaal goed staat. Volgende week is hij dan echt helemaal af
. 
.
Ik ben me uitgebreid aan het verdiepen en heb het gevoel een goed onderwerp beet te hebben. Hopelijk denken ze daar op de uni ook over. Gelukkig loopt dit niet via mijn eigen vakgroep want daar heb ik het nogal mee gehad na het laatste gesprek
?
Ik kom om in de literatuur en zie af en toe door de bomen het bos niet meer. Ben dus maar gewoon ergens begonnen met het idee dat ik het altijd nog aan kan passen.