Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femme_ schreef:Wat goed Patpen, fijn dat de brief heeft geholpen! Nu maar even afwachten dus en zeker reageren op de mail die je hebt gekregen. Je weet maar nooit waar het goed voor is!
Ik heb morgen mijn tweede gesprek om 09:00 LEKKER VROEG hihi. Ik zit nu al in de duimfase en het duurt nog zo lang.
lotteElb schreef:Nou Patpen aan je inzet zal het in elk geval niet liggen! Je had ook lui achterover kunnen hangen tot er wat aan zou komen waaien. Je hebt er alles aan gedaan om weer werk te vinden. Dat mag dan nu ook wel beloond gaan worden!!
Zat net op m'n lijstje te kijken, heb gewoon al 85 sollicitaties gedaan sinds oktober... grmpf!
SteffiiY schreef:lotteElb schreef:Nou Patpen aan je inzet zal het in elk geval niet liggen! Je had ook lui achterover kunnen hangen tot er wat aan zou komen waaien. Je hebt er alles aan gedaan om weer werk te vinden. Dat mag dan nu ook wel beloond gaan worden!!
Zat net op m'n lijstje te kijken, heb gewoon al 85 sollicitaties gedaan sinds oktober... grmpf!woow!
Winged schreef:Jeetje 85... Wel al uitgenodigd op gesprek?
Ik heb donderdag gesprek in Doetinchem, om 4 uur. Eerst vriendje om 12 uur op het vliegtuig zetten op Schiphol en daarna dus door. Nog iemand op de tussenweg tijd voor een bak koffie ofzo? Heb je wel een meisje die nog even wat moet slikken