Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Ik heb stage gelopen op een bedrijf wat stierensperma verkocht. Daar werkten dus ook mensen die in de nepstier zaten om te zorgen dat de jongeheer van de stier netjes z'n goedje loosde in de beker die zij vasthadden.
maai_ke schreef:@vuurneon: Dat valt meestal nog wel mee hoor.Ik werk in de ouderenzorg en daar overlijdt ook regelmatig iemand. Soms krijg je rare taferelen. Als voorbeeld: laatste stuiptrekkingen, kringspierverslappingen, opengaande ogen, op een rare manier verstijfen. En de rare wensen van familie natuurlijk. Maar door de regel is het natuurlijk gewoon een mooie laatste eer. Waar het wel mee te maken heeft hoe iemand aan zijn einde kwam.
@imd: Hahah dat lijkt mij echt wel heel apart werk, met name dat in de nepstier gaan zitten, is dat niet gevaarlijk?
imd schreef:maai_ke schreef:@vuurneon: Dat valt meestal nog wel mee hoor.Ik werk in de ouderenzorg en daar overlijdt ook regelmatig iemand. Soms krijg je rare taferelen. Als voorbeeld: laatste stuiptrekkingen, kringspierverslappingen, opengaande ogen, op een rare manier verstijfen. En de rare wensen van familie natuurlijk. Maar door de regel is het natuurlijk gewoon een mooie laatste eer. Waar het wel mee te maken heeft hoe iemand aan zijn einde kwam.
@imd: Hahah dat lijkt mij echt wel heel apart werk, met name dat in de nepstier gaan zitten, is dat niet gevaarlijk?
Normaal gesproken gebruikten ze daar gewone stieren als "teaser", en stonden ze daar dus naast/achter. Dat is inderdaad wel tricky, dus ook niet iedereen mocht dat zomaar doen. Die nepstier daar konden ze wel heel gemakkelijk uit, en is een heel degelijk ding, maar dan nog niet ongevaarlijk nee..
Maar er hing wel altijd een superleuke sfeer en die mannen weten heel goed wat ze doen, de veiligheidsmaatregelen waren ook goed dus het valt op zich mee..
imd schreef:maai_ke schreef:@vuurneon: Dat valt meestal nog wel mee hoor.Ik werk in de ouderenzorg en daar overlijdt ook regelmatig iemand. Soms krijg je rare taferelen. Als voorbeeld: laatste stuiptrekkingen, kringspierverslappingen, opengaande ogen, op een rare manier verstijfen. En de rare wensen van familie natuurlijk. Maar door de regel is het natuurlijk gewoon een mooie laatste eer. Waar het wel mee te maken heeft hoe iemand aan zijn einde kwam.
Normaal gesproken gebruikten ze daar gewone stieren als "teaser", en stonden ze daar dus naast/achter. Dat is inderdaad wel tricky, dus ook niet iedereen mocht dat zomaar doen. Die nepstier daar konden ze wel heel gemakkelijk uit, en is een heel degelijk ding, maar dan nog niet ongevaarlijk nee..
Maar er hing wel altijd een superleuke sfeer en die mannen weten heel goed wat ze doen, de veiligheidsmaatregelen waren ook goed dus het valt op zich mee..
vuurneon schreef:Ik werk ook in de ouderenzorg en daar word ik incidenteel ook gevraagd om even mee te lopen bij onderbezetting. Maar het idee dat je echt gaat de kaken aan elkaar hecht en van die doppen achter de ogen doet? Brrrrrrrrrrr
lovelanga schreef:t is geen rare baan, maar ik ben er wel knettergek van geworden (en het was maar 1 dag)
Ik moest boeken scannen en ze vervolgens inpakken in een doos en op de lopende band zetten. Bij elk boek scannen, hoorde je: *piep* en dat dan dus de hele dag door. Ik heb die nacht echt niet geslapen, ik hoorde de hele tijd *piep* en betrapte er mezelf op dat ik in mijn slaap de beweging van dozen op de lopende band zette maakte (ik werd net wakker terwijl ik dat aan het doen was) Gelukkig ben ik overgeplaatst en heb ik binnen hetzelfde bedrijf een geweldige tijd gehad(t was een vakantiebaantje)
Miracle_ schreef:Met z'n mond?! IehhIk zag net op tv ook een vreemd beroep.Daar was iemand met een buisje sperma bij kalkoenen aan het wegzuigen met zijn mond, zodat het in een bakje terecht kwam...
Brrrrr
Evelli schreef:Ben vroeger brugwachter geweest
Verder wat koerierswerk gedaan, fustmedewerkster op de bloemenveiling.
Nu heb ik een beroep waarvan ik weet dat ik (met mijn collegas als backup) de enige ben in NLbest grappig
Welk beroep het is laat ik in het midden. Veel muziek en reclames in ieder geval