Oke, ik kom er ook weer mooi optijd achter dat we een nieuw topic hebben En ik ga ook meteen weer weg, moet zo presenteren, maar de presentatie is nog niet eens af
Ik zit nog op mijn kamertje te studeren. Nu even ontbijten, daarna weer wat samenvatten. Van 11 tot 12.15 college en dan begint mijn weekend alweer Vanmiddag nog wel even met een groepje aan een opdracht werken
Vervelend Ruth, dat je studie het toch niet is en dat mensen zo verrot reageren.
wwr
Geplaatst: 30-11-11 13:08
En de meest geniale opmerking van de docent: "Volgens mij hebben jullie nog goed bij elkaar gezeten en het goed doorgesproken. Ik vond het een goede presentatie." Bedankt meneer, maar eigenlijk was de presentatie een half uur voor de tijd nog niet af en wisten we ook niet wie welk hoofdstuk zou presenteren (maar dat hebben we er maar niet bij verteld )
hahaha Goed gedaan wwr!! Ach als de docent te vrede is, is het prima toch
Ik ben gister avond gaan zwemmen (met 2 vriendinnen), moet elke week (van de arts) gaan zwemmen en vond dus wel dat ik een nieuwe bikini mocht... Gelukkig blijf ik een student en heb dus in de uitverkoop via internet een bikini voor 12.95 gekocht
Na 4 maanden dat ik hier woon ben ik gister per ongeluk de c1000 tegengekomen, ga zo maar eens euroknallers halen (wist wel dat er 1 hier zat, maar wist niet precies waar die zat haha)
Wow ik kom net hier binnen en er hangt echt een super verbrande lucht in huis, echt verschrikkelijk, zelfs in mijn kamer. Geen idee waar het vandaan komt, zag wel een losse brandmelder ergens liggen dus denk dat iemand een kook foutje heeft gemaakt ofzo.
hahah die verbrande geur ken ik had ik ook toen mijn overheerlijke kaassoufflé transformeerde in een zwarte kaassoufflé K probeerde nog om die geur weg te halen, maar lukte niet echt goed
*wordt verdrietig van de weersvoorspellingen* Pff morgen wordt er savonds heel veel regen voorspeld en dan moet ik paardrijden krijgen we lekker verzopen paarden die we moeten poetsen en opzadelen (ze staan dag en nacht buiten) Weet niet waar ze met de paarden naartoe gaan voor poetsen en opzadelen als het regent eigenlijk. En volgende week is al helemaal bedroevend xD Hopen dat er geen bal van klopt.
Mn moeder had vandaag wel zwaar geluk, die was 4e in de rij bij de jumbo, had ze zo ff 120 euro aan boodschappen gratis
nathalie_v
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-11 18:05
patatkraam schreef:
sexy
Dankje
@1234, ik hoorde dat er in de maand november maar 10 millimeter regen is gevallen, dus je hebt veel geluk gehad afgelopen maand Ik zal duimen dat het morgen droog is!!
hahah jaah maar ik heb liever een aantal dagen een beetje dan dat het in een hele week in 1 keer eruit komt en dat ik dan in die stromende regen of hagel moet fietsen/lopen/staan/whatever
Dankjewel!! Vond hem erg leuk, en vond het wel knap van me zelf dat ik gister ben gaan zwemmen (vandaag voel ik al mijn gewrichten protesteren ) Is dus een motivatie om volgende week ook het zwembad in te duiken! En voor 12.50€ vond ik het wel kunnen
Ik heb ook liever alleen regen wanneer het mij uit komt,, maar helaas Regen vind ik niet zo heel erg, zolang het maar miezer is.