VERMIST!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:01

nicole_hetty schreef:
vammiddag is Motivatie weer even op bezoek geweest :D alleen denk ik dat hij toch een beter huisje heeft gevonden want nu de afwas gedaan moet worden is ie hem weer gesmeert!!

Hier hetzelfde probleem... Afwas staat nog op het aanrecht maar mijn motivatie komt wel even om de hoek kijken om mij ertoe te zetten dat stuk taart in de koelkast op te eten :j
Ik moet het dan ook doen voor de afwas (van mijn motivatie) want dat extra bordje kan ik daarna dan gelijk meenemen met de rest van de vaat. Ik heb alleen het vage vermoeden dat mijn motivatie dan na dat stuk taart mij er eerder toe gaat zetten om verder te bokken en niet om de afwas te doen :')

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:35

@ Stybba: hoe is het inmiddels met jou afwas:P? is Motivatie gebleven om je te helpen?
die van mij had er geen zin meer in... de afwas staat er dus nog steeds...
in het vervolg zal ik toch de kaboutertjes loonsverhoging voorstellen, misschien gaan die dan aan het werk!
want de hoop in Motivatie heb ik op gegeven -O-

Stybba

Re: VERMIST!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:38

Gelukkig zijn we net klaar. Motivatie is heel even terug gekomen om te vertellen dat het wel erg laat was. De kattenbak moest ook nog schoon en dat doe ik liever vóórdat ik ga afwassen. De afwas kon ook geen dag langer blijven staan anders had ik morgen geen plaats meer om mijn brood te smeren. :P
*stuurt een beetje motivatie naar nicole_hetty om de afwas te gaan doen*

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 00:12

Stybba thx :D Motivatie is ontvangen en de afwas weer schoon in de kasten (Y) ( dat moest ook wel want de vriend komt morgen weer thuis van het werk :P ) jou Motivatie is veel liever dan die van mij ;) die van jou helpt wel en mijn eigen loopt altijd weg als er wat gedaan moet worden :')

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 01:07

Bwah. Ik haat motivatie. :')
Ik had zó goed geleerd voor tentamen, krijg ik een black-out op m'n tentamen. Seriously, shoot me. :')

Succes met het vinden van motivatie guys, de mijne is vanavond helemaal verloren gegaan. :')

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:55

Ik ken het gevoel Ier!

Mijn moeder kwam me net wat motivatie van haar lenen, maar nu ze beneden is is het snel meegegaan.. :\ misschien toch daarheen gaan?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:00

*Ontdekt nu de gevolgen van een vermiste motivatie en komt om in het werk dat voor 4 uur klaar moet zijn *

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:03

nicole_hetty schreef:
Stybba thx :D Motivatie is ontvangen en de afwas weer schoon in de kasten (Y) ( dat moest ook wel want de vriend komt morgen weer thuis van het werk :P ) jou Motivatie is veel liever dan die van mij ;) die van jou helpt wel en mijn eigen loopt altijd weg als er wat gedaan moet worden :')

Nou dan is mijn motivatie liever bij jou dan bij mij... :')
Geef mijn motivatie eens snel terug, moet om 5uur uiterlijk weg en heb nog een hele berg werk te doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:00

Mijn motivatie heeft mij echt heel goed geholpen! 2 projecten in kunnen leveren, waarvan ik bij 1 op 2 onderdelen al een GO gekregen heb :D Nou mag hij rusten en volgende week hoeft ie pas te beginnen met de POP :D!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:00

Mijn motivatie heeft ook weer weekend.. Heeft me vanmiddag heel goed geholpen :j Stage is binnen, dus hij heeft pauze tot maandag :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:02

+:)+

Mijn motivatie is ook een rondje om en komt morgen om 5u pas weer terug.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:30

Die is vast zijn vriendjes op het niet meer zo onbewoonde eiland zoeken :P

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:03

die van mij was er, om te bokken.
maar hij liep weg toen ik op het punt stond de schimmel van mijn laptop te verwijderen

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:05

Mijn motivatie is ook weer voorzichtig de hoek om komen kijken :D Heb 'm een warm onthaal gegeven,
na 10 uur stage nog even 1,5-2 uur gestudeerd onderweg in de trein! Als ie goed zijn best blijft doen heeft ie vanaf dinsdagavond een béétje rust :)

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:46

Ik ben bang dat ik mijn motivatie van het weekend ook nog niet helemaal in het gareel heb... Er moet worden gestofzuigd, de planten moeten water hebben (orchideën; heb er ruim 10 staan dus dat duurt wel even), aquarium schoonmaken, was doen (en het ergste: het opvouwen) en er moeten nog steeds dozen worden uitgeruimd (2 maanden na de verhuizing). En met dat tuig hier (2 kittens) is het veel gezelliger om in de huiskamer te zitten en te spelen :j

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:20

Stybba: ik zal motivatie nu een schop onder de kont geven naar huis !
je ziet Motivatie straks wel kopen :D en ik heb hem goed in gepraat dat hij jou ook heel goed moet helpen :D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:27

Mijn motivatie houd een winterslaap... -O-

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:31

nicole_hetty schreef:
Stybba: ik zal motivatie nu een schop onder de kont geven naar huis !
je ziet Motivatie straks wel kopen :D en ik heb hem goed in gepraat dat hij jou ook heel goed moet helpen :D

Nou je hebt m wel had geschopt! Hij is nu al hier :D Ga m gelijk verwelkomen met een kopje koffie (koffietijd :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:00

Stybba, dan moet je motivatie wel blijven xD

Rianne_, weet je zeker dat ie niet op een niet meer zo onbewoond tropisch eiland zit? Daar gaan onze motivaties bijna altijd naartoe..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:01

Spruitjee, dat zou ook nog kunnen! :)* Dan zou ik mijn motivatie ook nog gelijk geven! Ik kan geen contact krijgen, enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat motivatie terug komt?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:47

die van mij was er, alleen toen kwam hij erachter dat hij vandaag 30 opdrachten wiskunde mocht gaan maken

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 15:27

Nog geluk gehad met je wiskunde StonedRomy?

Mijn motivatie is na de koffiepauze even blijven hangen. Heb een heleboel werk afgekregen en daarna is hij in een onoplettend moment weer met de noorderzon vertrokken. Moet nog iets doen waar ik behoorlijk tegenop kijk... Loop er de hele tijd mee vast, krijg hulp, kom verder en loop dan vervolgens weer vast. Is een of anders stom programma waar ik mee moet leren werken en opdrachten voor moet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 15:35

Getvrrr, volgens mij hebben er gester een aantal mensen die ik begeleid dit stukje op Bokt gelezen en als excuus gebruikt om massaal aan het zeiken,zeuren,mauwen en te gaan janken om het minste of geringste.
Maw hun motivatie was op vakantie naar Verweggiestan. _-:( 8)7 -:(-

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 16:03

Stybba schreef:
Nog geluk gehad met je wiskunde StonedRomy?

Mijn motivatie is na de koffiepauze even blijven hangen. Heb een heleboel werk afgekregen en daarna is hij in een onoplettend moment weer met de noorderzon vertrokken. Moet nog iets doen waar ik behoorlijk tegenop kijk... Loop er de hele tijd mee vast, krijg hulp, kom verder en loop dan vervolgens weer vast. Is een of anders stom programma waar ik mee moet leren werken en opdrachten voor moet doen.

heb er nu 3 af :=

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 16:08

meld me hier ook maar, mijn motivatie heeft het niet zo naar zn zin bij mij.. zeker sochtends is hij graag even een rondje om..