heb werk maar ben toch de zoektocht gestart en dacht ohwww moet te doen zijn! maar helaas!
kaatje77
Geplaatst: 04-07-11 15:20
Ariebombarie goed bezig
Nou, sollicitatie van vrijdag ging goehoed Woensdag hoor ik meer. Beide kandidaten een kinderwens, andere kandidaat kan maar 20 uur en ik kan max werken, dus ik heb daar mijn voordeel mee. Andere kandidaat heeft werkervaring als intercedent en ik bijna nihil....da''s voor mij een minpunt........heb bijna 2 uur gezeten, dus da's dan wel weer positief
Verder zaterdag een sollicitatie gehad. Kon direct beginnen maar helaas, geen reiskostenvergoeding en dat voor 100km per dag, zou een royaal loon tegenover moeten staan........ helaas dus niet.
Wordt om 16 uur gebeld nav mijn cv op een site. Personen zijn geïnteresseerd in mij, heb de site bekeken, maar kon er niet wijs uit worden, dus maar gemaild dat ze mij op moesten bellen met meer informatie over wat de functie precies inhoud
Mijn cv staat op vacaturebank (afgelopen week 19 x bekeken) Monsterboard Werk.nl
Nooit geschoten is altijd mis. Ben nu al meerdere malen benaderd doordat ik mijn cv op één van deze sites heb geplaatst. En ook een baan gehad, maar vanwege bedrijfseconomische werd mijn contract niet verlengd
Ik zie ook twee vacatures die me leuk lijken, en aansluiten op mijn wensen, maar die banen zijn tijdelijk. Ze zoeken een vervangende secretaresse omdat de eigenlijke secretaresse op zwangerschapsverlof is..
Als ik mijn cv op dat soort websites zou plaatsen krijg ik alleen maar productiewerk of agrarische werk aangeboden. En dan zou nou net de dingen die A- niet meer gaan ivm rug B- ik na 15 jaar wel gezien heb en dus ook niet meer wil.
Zo heb ik bij het inschrijven van het werkbedrijf aangegeven van mijn rug maar kreeg toen doodleuk een vacature binnen voor stalmedewerkster.
Steentje
Geplaatst: 04-07-11 16:27
o0eefje0o schreef:
zit je zonder werk of heb je een baan?
Ik ben volgende week officieel afgestudeerd, en ben nu op zoek naar mijn eerste, echte baan. Dus nee, ik heb momenteel geen werk.
kaatje77
Geplaatst: 04-07-11 16:28
Cowgirl. dat werkt dus niet.
Welke andere kwaliteiten heb je en wil je? Ga met die dingen aan de slag
o0eefje0o
Geplaatst: 04-07-11 16:29
Steentje schreef:
o0eefje0o schreef:
zit je zonder werk of heb je een baan?
Ik ben volgende week officieel afgestudeerd, en ben nu op zoek naar mijn eerste, echte baan. Dus nee, ik heb momenteel geen werk.
Ik heb mijn cv ook al een tijdje om monsterboard & nationale vacaturebank staan. Maar geen reactie niks. Ik mag vrijdag nog een dag meelopen in de kinderopvang! Ik ga nu echt laten zien wat ik in me heb en hopelijk word ik dan aangenomen
Hmm vandaag gebeld, was eerst afgewezen ivm andere kandidaat met meer ervaring, maar zij had nu de Baan afgemeld, en nu mag ik dus komen voor 2e gesprek.....beetje dubbel gevoel natuurlijk... maar we gaan ervoor
Evenstar
Geplaatst: 04-07-11 17:40
Ariebombarie schreef:
HAHAHAHAHAHAHHA jij had em al!
Inderdaaaaaaaaaaaaad .... heb alleen nog niets gehoord.
Nou vandaag mijn eerste officiële dag als Toos Werkloos.....Moet er behoorlijk aan wennen dat ik niet naar mijn werk mocht vandaag....Het voelt als een soort straf zeg maar....Ben weer hard aan t solliciteren...