Voor mij is een heel jaar in het gehucht gewoon net iets teveel.

Je moet het ook gewoon treffen met je familie en woonplaats
Lekker positief blijven hoor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Lekker positief blijven hoor

!
Kon er wel aan wennen haha. De reden dat ik na 1 semester naar huis ging was voornamelijk dat ik heel veel heimwee had en heel erg met mezelf in de knoop zat, had verder niks met de mensen ofiets te maken want had het eigenlijk heel erg getroffen daar. Kijk dan ook zeker terug op een aantal geweldige maanden. Het was een supermooie ervaring en zou nog steeds iedereen willen aanraden om te gaan
Het verrijkt je leven echt

Maar houseparty's zijn leeuk.
Ze draaiden vooral rap & hiphop daar en inderdaad heeeel veel dryfucking en overal beerpong
Kleding viel nog wel mee maar ik was in een club in Chicago en dat was wel echt heel ernstig haha... houseparties lijken me wel gaaf daar in California!!

Was echt fantastisch.

maar daar was het dansen fantastisch!! Iedereen juist heel beleefd. Alles en iedereen als een malle op en neer springen en gek dansen (en dat zónder alcohol
) en als je al met een jongen ging dansen was het op een langzaam nummer en dan moest je gevraagd worden.
Hier is het alleen maar grinden/dryfucking en als je met een jongen danst is dat alleen maar tegen hem oprijden 

Je shirts moesten je schouders bedekken.

_karin_ schreef:Volgens mij geldt dit over het algemeen voor alle foto's waar Hannah opstaat maargoed.
Ja ik leefde dus in mormonlandmaar daar was het dansen fantastisch!! Iedereen juist heel beleefd. Alles en iedereen als een malle op en neer springen en gek dansen (en dat zónder alcohol
) en als je al met een jongen ging dansen was het op een langzaam nummer en dan moest je gevraagd worden.
![]()
Maar dan is Nederland straks heel normaal

Komt het uiteindelijk dus toch nog op z'n pootjes terecht!Fleur_Laura schreef:Oh Karin deden ze dat hier maarHier is het alleen maar grinden/dryfucking en als je met een jongen danst is dat alleen maar tegen hem oprijden
Mooie foto Hannah!
Leuk dat je het naar je zin hebt thuis Melanie
Zaterdag was homecoming, dus daar heb ik de mooie danskunsten van mijn klasgenoten ook weer aan mogen kijken