Nog taal- en letterkunde studenten?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Nog taal- en letterkunde studenten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 15:24

Gefeliciteerd Britt! :D

Ik heb een 7.5 op mijn journalistiek paper! *\o/* Nu alleen nog een mondeling herkansen na Engeland, en wachten op examencommissie over mijn journalistiek herkansing uit het eerste semester. Verder heb ik alles gehaald.

Fenn

Berichten: 6192
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: nederland

Re: Nog taal- en letterkunde studenten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 22:54

Na 1 jaar Nederlandse taal en cultuurstudies sta ik op 67.5 punt. :D volgend jaar weer een blok iets verzwaren dan normaal en ook halen en ik heb een blok ingehaald. Wie weet kan ik na twee en drie kwart collegejaar tijd vrij maken om een reisje te maken :+:

gekkesies

Berichten: 6183
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Antwerpen

Re: Nog taal- en letterkunde studenten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:09

Lekker Florien, gefeliciteerd! :D

En Fenn: Wel handig zeg, je blok wat verzwaren en dan tijd vrijmaken om te reizen. :D Zou ik ook wel willen, maar ik krijg dat denk ik niet eens geplanned qua colleges. :Y) Ik wil nu al teveel. :') Ik krijg waarschijnlijk juist een half jaartje uitloop, omdat ik in mijn laatste jaar naar het buitenland wil/ga.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: Nog taal- en letterkunde studenten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-11 11:11

Gefeliciteerd, Fenna! Ik heb mijn cijfers ook, ze zijn allemaal heel goed :D Alleen niet geslaagd op geschiedenis van Amerika, dus dat wordt één her. Maar ééntje is niet zo erg, gelukkig :)

gekkesies

Berichten: 6183
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Antwerpen

Re: Nog taal- en letterkunde studenten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:04

Echt goed, Mien! :D

Fenn

Berichten: 6192
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: nederland

Re: Nog taal- en letterkunde studenten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 12:04

We gaan allemaal best wel prima geloof ik :)
Gekkesies, ik moet nog met de studieadvi(z)seur overleggen of het mogelijk is om mijn Bachelor te verkorten. Ik mag alleen de studieadviseur niet zo. Dit keer heb ik er doodleuk een vak bij gekozen om extra te doen zonder ook maar iets te overleggen met een tutor of adviseur. Ze is nogal van het binnen de regels en lijntjes werken en mijn cijfers waren in haar ogen niet hoog genoeg om het pakket te verzwaren. Hopelijk heb ik haar overtuigd van mijn kunnen door dit blok met prima cijfers te halen en is overleggen wat makkelijker :)