Nueve schreef:Bij mij denken de meesten ook dat ik allang 17 ben enzo. Maar volgens mij is dat wel bij iedereen zo die een klas heeft overgeslagen.. Je past je wel aan aan je klasgenoten.
jij woont vlakbij mij! welke school zit je?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:ff snel een beetje bijgelezen..zag wat nieuwe namen en mensen die zich voorstelden. Ook zag ik een aantal zeeeer jonge persoontjes voorbij komen...men he, ik ben al 19 (sinds 1,5 week) voel me bejaard tussen jullie (heb toch iets fout gedaan blijbaar als jullie zo'n 2,5 jaar jonger zijn tijdens het examen)
NieneWiep schreef:lieziej schreef:Ow, trouwens, mensen die jonger zijn: Hadden jullie ook dat je met 14 jaar in de kroeg zat al?Ik ging dan gewoon mee met klasgenoten, en vond het best gewoon eigenlijk...
Bij mijn ouders heb ik het er altijd ingevreven als "Ja, hadden jullie me maar geen klas moeten laten overslaan! Dit is een van de gevolgen die er bij hoort!" Net als dat ik met mijn 15e verjaardag al wat kratten bier had staan...
Haha dat had ik ook wel ja. Beetje jammer alleen dat ik nergens inkwam omdat ik nog 15 was en de rest 16/17... En nu ben ik eindelijk 16 gaat iedereen nar 18+ feesten.
lieziej schreef:sHaKiEjLaVeR schreef:Wanneer hebben jullie eigenlijk jullie schoolexamens of vallen deze allemaal gelijk ?
Mooie foto lieziej, krijg er helemaal een zomer gevoel bij:D
Schoolexamens: 2 weken na de herfstvakantie...
En ja.. Canada <3 als ik nu sochtens in de kou weer op de brommer zit, denk ik één ding: IK WIL TERUUGG!
lieziej schreef:sHaKiEjLaVeR schreef:Wanneer hebben jullie eigenlijk jullie schoolexamens of vallen deze allemaal gelijk ?
Mooie foto lieziej, krijg er helemaal een zomer gevoel bij:D
Schoolexamens: 2 weken na de herfstvakantie...
En ja.. Canada <3 als ik nu sochtens in de kou weer op de brommer zit, denk ik één ding: IK WIL TERUUGG!
Nueve schreef:Ben ik nou de enige die nog steeds rustig de dag van te voren begint met de stof uberhaupt te máken?En ja, ook als je 12 toetsen in 1 week hebt.
Nueve schreef:Ben ik nou de enige die nog steeds rustig de dag van te voren begint met de stof uberhaupt te máken?En ja, ook als je 12 toetsen in 1 week hebt.
NieneWiep schreef:Nueve schreef:Ben ik nou de enige die nog steeds rustig de dag van te voren begint met de stof uberhaupt te máken?En ja, ook als je 12 toetsen in 1 week hebt.
Eh, ja. Je zit hier in een VWO topic heur.
Haha nee hoor, dat doe ik ook wel eens. Maar voor echt belangrijke SE's wil ik toch wel het liefst een week van te voren beginnen anders lukt het me niet..
lieziej schreef:xFioon schreef:wat gaan jullie HARD
zit ff bio PO te maken en jjullie kletsen er 5 pagina's bij
Wilde (al vanaf 4 uur) gaan beginnen aan mijn Natuurkunde PWS, maar ja, ik durf het hier niet achter te laten! Ze gaan zo hard!
Ik gaat even naar de WC, sparen jullie me?![]()
lieziej schreef:Nueve schreef:Ben ik nou de enige die nog steeds rustig de dag van te voren begint met de stof uberhaupt te máken?En ja, ook als je 12 toetsen in 1 week hebt.
Of dan denkt: "OH, dat doe ik in het weekend wel" en dat het dan zondag avond half 10 is, en dan denken "oh, dat komt met de toetsweek wel"
Ben totnutoe altijd weggekomen met 1xtje alles doorlezen dagje van te vorenVrees dat ik het iets anders moet gaan aanpakken dit jaar....
Nueve schreef:Ja ik kom echt overal mee weg. Beter was ik een keer gigantisch op mijn bek gegaan, had ik er tenminste van geleerd.
Maar ja. Ik zal proberen deze toetsweek wat eerder te beginnen.