Moet leren voor tentamens blehhh kan me er niet toe zetten!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Behalve de mensen met een Q7 ofzo!
Een 5,8, dus ik was heel blij met mijn bonus à een halve punt
Je hebt pcies hetzelfde cijfer als ik toen voor de OAT had gehaald haha
. Ik heb een jaartje Nyenrode in deeltijd gedaan, maar dit was wel vanaf het VWO dus ik weet niet of je daar wat aan hebt.
LuvdaTossa schreef:Hoe lang het ongeveer duurt voordat je alle vakken dicht hebt. Hoe druk je het ongeveer hebt met de studie naast het werk. En hoe de overgang is van HBO naar Nyenrode.

Relaxed schreef:Ik heb de OAT gehaald!!Een 5,8, dus ik was heel blij met mijn bonus à een halve punt
LuvdaTossa schreef:Hoe lang het ongeveer duurt voordat je alle vakken dicht hebt. Hoe druk je het ongeveer hebt met de studie naast het werk. En hoe de overgang is van HBO naar Nyenrode.
) kun je daarna overstappen naar Nyenrode. Dan heb je nog (maar) 3 werk/leer jaren te gaan en is de overstap, qua nivo em tempo, minder groot dan vanaf het HBO. roxiie schreef:Precies datzelfde probleem had ik ook.LuvdaTossa schreef:Hoe lang het ongeveer duurt voordat je alle vakken dicht hebt. Hoe druk je het ongeveer hebt met de studie naast het werk. En hoe de overgang is van HBO naar Nyenrode.
Druk!![]()
Ik kwam dan wel net als Manon van 't vwo, maar het beviel mij echt voor geen meter.
Ze deden bij mij op het werk wel net of er veel begrip voor was, maar ondertussen
Als ik opnieuw een keus moest maken,zou ik niet weer voor Nyenrode kiezen. Ik heb er heel veel vrije tijd etc voor in moeten leveren.
@ Relaxed; top hoor!!
Nueve schreef:Hoe de studie beviel/beval?
Hoe het was om direct te gaan werken, en was het moeilijk om werk te vinden?
Of je nog tijd overhoudt voor een sociaal leven?