Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo_Wystan schreef:juline schreef:en mensen die nu weer komen dat ik lui ben of zoiets, ik weet heel goed hoe moeilijk het is voor de mensen die het nodig hebben.
mijn moeder is ongeneselijk ziek en mijn gelukkig inmiddels weer vriend zit al jaren op een houtje te bijten met uitkeringen en schuldsaneringen dus ik weet heel goed waar ik over praat.
Meisje, je zou je heel diep diep diep moeten schamen! Je wil ook nog zeggen dat je naasten die je liefhebt het nodig hebben!!!!??? Dat op een houtje bijten van mensen die een uitkering nodig hebben komt doordat sommige mensen niet willen werken, terwijl ze het makkelijk kunnen
Dus kom van die bank af en ga ergens werken, wat maakt het nou uit waar je gaat werken??? Als je je vriend of moeder een beter leven kunt geven??
Verder maak ik ook uit je verhaal op dat het te min is om bij de mac te gaan werken.
Maar goed, nee hoor het is niet te min om bij die sukkels te horen die een uitkering trekken die ze niet nodig hebben!!!!![]()
oh oh oh wat ben ik blij met mijn opvoeding zeg, en ik zou zo'n grote welverdiende schop krijgen dat ik niet meer in staat zou zijn om uberhaupt ooit te kunnen gaan werken... Dank je wel ouders en maatschappij!
![]()
juline schreef:tja dan betalen ze maar minder maar veel is er niet te krijgen op het moment. me cateringwerk is toch weer afgelopen omdat ze bijna geen feesten meer aangeboden krijgen.
werk hebben is op het moment toch belangrijker dan zoeken naar het ideale baantje
AnnemiekvM schreef:Fijn dat je werk hebt. En er komt vast iets wat je graag zou willen. Maar soms moet je even iets doen wat je iets minder vindt om op weg te komen.
AngelofLove schreef:Succes met je sollicitatie! Ik weet hoe lastig het is om werk te krijgen momenteel. Ik ben nu bijna een jaar aan het solliciteren, al weet ik veel hoeveel brieven en emails en telefoontjes de deur uit gedaan en zonder resultaat. EN dan solliciteer ik niet eens naar de meeste leuke baantjes, ook de 'rotbaantjes'. Nu is het bij ons gelukkig zo dat het niet 1,2,3 nodig is dat ik werk maar ik zie het toch liever anders en blijf gewoon doorgaan met solliciteren.
Nimue schreef:Wat vervelend dat je om zoiets wordt afgewezen. Het is mij ook wel eens gevraagd, maar ik ben er nog niet echt tegenaan gelopen terwijl ik er wel de leeftijd voor heb. Raar dat ze je daarop afrekenen, zeker als je aangeeft dat het helemaal niet speelt.
Citaat:het is erg moeilijk om in breda een baan te vinden. thuis zorg moet je achteraf ook nog aan de belasting betalen dus blijft er ook niet veel meer over.
Citaat:en pri_lady ik weet niet of jij hard wordt van je eigen kapot werken voor een salarisje van 400 euro per maand? nee daar krijg ik alleen psychische klachten door. mijn leven is niet al te gemakkelijk geweest.
AngelofLove schreef:Heb al bij een aantal sollicitatiegesprekken de vraag te horen gekregen of er een kinderwens is, en ook na aangegeven te hebben dat dit niet zo is wijzen ze me hierop af.
suuzepuus schreef:maar ik hoop voor je dat je het daar leuk gaat vinden als je aangenomen wordt.
juline schreef:mijn echte ware droom is om de beveiliging in te gaan met name persoonbeveiling cq artiestenbeveiliging. echter heb je hier een rijbewijs voor nodig en zal ik dus eerst moeten werken om die te kunnen behalen.