Dat kan ik niet maken tegenover mijn paard. Bijrijder gaat het 'm ook niet worden, paard is niet echt ingereden. En hij is al overstuur als een vreemde hem uit de bak haalt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dat kan ik niet maken tegenover mijn paard. Bijrijder gaat het 'm ook niet worden, paard is niet echt ingereden. En hij is al overstuur als een vreemde hem uit de bak haalt.
Anthea schreef:Mijn paard kan ik echt NIET weg doen.Dat kan ik niet maken tegenover mijn paard. Bijrijder gaat het 'm ook niet worden, paard is niet echt ingereden. En hij is al overstuur als een vreemde hem uit de bak haalt.
nou wel flinke spierpijn in mijn arm

Ik had niet eens door dat ze gaf! 
(ze zijn 30 oktober op de post gegaan (vanaf travel active al))
)

Fleur_Laura schreef:had ik indd ook! ik dacht dat ze ging ''proefprikken'' en toen zei ze: klaar, ik dacht: wauw! heb ik me daar zo druk om gemaakt
Gelukkig dat je uitslag negatief was!![]()
Ik krijg ongeveer 20 december uitslag of ik aangenomen ben (voor het programma) of niet(ze zijn 30 oktober op de post gegaan (vanaf travel active al))
@JENNx: weet je zeker dat je dan nog kan? want mij is verteld dat je na 12 jaar geen onderwijs meer mag volgen in Amerika, en na 6VWO heb je er 12 opzitten.
Zowieso is het hele ''slaaggedoe'' lastig daar, zag dat ze op mijn papieren hadden ingevuld dat ik wanneer ik kwam nog niet was geslaagd, anders zou het mijn plaatsing vermoeilijken!
cocktailtime schreef:mijn ouders zullen het niet erg vinden, omdat mijn oudere zus ook op haar 16de in guatemala en mexico zat! maar ik heb weer een ander verhaal ik heb een paard. verkopen doe ik gewoon niet... er zijn al 2 meiden die niks liever willen dan voor mijn mannetje te zorgen daar vertrouw ik ook zeker in dat het goed komt. maar je krijgt toch wel van die roddels.
waarom ga je een halfjaar weg terwijl je een paard hebt!
dat houd me echt heel erg tegen.
anders was ik allang aangemeld geweest.
Dus ik zou zeggen, gewoon doen als je het echt wil en er zelfs 2 meiden zijn die bereid zijn om je paard tijdelijk over te nemen! Het is jouw leven!
)
Via welke organisatie ga je?
Hun hadden iig wel goede ervaringen, maar wel jammer natuurlijk als dat eigenlijk niet zo is.

Jeetje, ik houd ónwijs veel van mijn paard, maar heb er nooit aangedacht dat ie mijn toekomst zou 'hinderen'. De enige opleiding die ik kan bedenken nu die ik leuk zo vinden en mogelijk is is een paardenopleiding in Barneveld zodat ik dr mee kan nemen.. Toerisme lijkt me leuk, maar zou ik graag in buitenland willen doen, onmogelijk. Jaar High School, kan ik gewoon persoonlijk echt niet, ik weet zeker dat ik dan na een maand al heimwee heb.. Echt balen joh die toekomst.
Jemila schreef:Ik weet niet of de organisatie Education First (EF) al voorbij is gekomen? Is een onwijs goede en leuke organisatie. Een vriendin van mij zit nu dus voor een jaar in de USA via die organisactie.
Het lijkt mij zelf ook onwijs gaaf om te doen, het is echt een grote droom van mijzelf. Ik heb mijn droom helaas moet varen, aangezien ik mijn paard absoluut niet een jaar alleen kan laten. Ik word na 2 weken al gek, dus laat staan een jaar. Nee, dan zou ik haar mee willen nemen, maar dat is helaas onmogelijk. Maar volg je hart zou ik zeggen. Het is onwijs leuk en leerzaam!