En vooral bezig zijn met mijn hobby: de paarden! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En vooral bezig zijn met mijn hobby: de paarden!
) je kan wel praktijklessen gaan geven met paarden, over de bouw enzo! En je kan bijvoorbeeld het vak 'dier' geven dan ofzo!

? 
PreciousViva schreef:Ben je toch voor paardenhouderij gegaan ktink?
Dan zie ik je sowieso op school! Zeker leuk!
@ passieX: idd handig zo'n topic, had van te voren nog nooit van het stoas gehoord. Via bokt heb ik dat leren kennen. En nu ga ik daar volgend jaar naar school, haha waar bokt allemaal wel niet goed voor is!:)
.
.
.
ktink schreef:PreciousViva schreef:Ben je toch voor paardenhouderij gegaan ktink?
Dan zie ik je sowieso op school! Zeker leuk!
@ passieX: idd handig zo'n topic, had van te voren nog nooit van het stoas gehoord. Via bokt heb ik dat leren kennen. En nu ga ik daar volgend jaar naar school, haha waar bokt allemaal wel niet goed voor is!:)
Ja.
Ik ben op de open dag geweest van Deurne, was eigenlijk ontzettend enthousiast.
Maar ik ben erg veel rond gaan vragen bij o.a. sportstallen e.d. en die raadde het me allemaal af.
Ik doe er dan 2 jaar langer over, betaal me helemaal scheel en leer er niet eens zoveel qua rijden.
Kan ik beter die 2 jaar tijdswinst besteden om bij een stal te gaan rijden/werken, daar leer ik veel meer van.
PreciousViva schreef:Weet trouwens iemand hoe duur het boekengeld is per jaar? En extra kosten enzo?
PreciousViva schreef:Oké! Super, gefeliciteerd dan alvast!
Staat je paard eigenlijk gewoon op je stage adres? Waar ga je stage lopen?
Ik heb 3 juni al vakantie! Loveit!