Gelukkig nieuwjaar! Kim: mijn vzp begint altijd te schudden als ik hem vlakbij de plek waar het kopstuk zit begin te kriebelen, dan gaan zijn manen alle kanten op en tja, meneer is zo ijdel dat zijn manen weer goed moeten zitten, dus dan gaat ie al. Probeer zo'n reactie op iets te vinden!
Ik ben ook jaloers! Gister reden de bussen hier ook niet, maar iedereen moest gewoon naar school komen Was ook wel logisch want het is ook niet glad hier, ik zit precies op de grens van glad/niet glad
Femke, het ging heel goed! Ik heb ook voor de eerste keer met spoortjes gereden, het ging veel beter dan ik had verwacht! Hij liep op een gegeven moment een stukje wat slechter, maar na de galop was dat weer weg. Hier gaat het ook gewoon door, maar het enige wat er uit de lucht komt is regen, dus dat maakt niet heel veel uit haha.
Mijn leven is compleet. 1e cijfer na de toetsweek: 9,7 op Natuurkunde Ik was echt helemaal verbaasd, want het ging heel moeizaam voor mijn gevoel. Wel alles zo goed mogelijk beantwoord en blijkbaar een succes Hij was over het algemeen redelijk gemaakt trouwens. Er was nog een andere 9