Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jasmijnxlady schreef:Ik heb nog vier examens :'(
Maar ik ga na deze week ook lekker werken en mijn pony trainen, en in augustus ga ik met vriendinnen en onze paarden naar camping boszicht
NoorW schreef:Wat voor werk doen jullie eigenlijk allemaal/gaan jullie doen? Ik neem een tussenjaar en wil ook gaan werken, maar zoek wel dingen die redelijk verdienen, anders schiet het niet erg op. Ik wil bijlessen gaan geven en bij mensen schoonmaken, daarnaast ben ik nu bijna aangenomen als promotor op straat (niet voor vervelende folders etc, maar voor een duurzaam bedrijf waar ik echt achter sta).
Verder mag ik dit jaar de tuin van onze buren gaan bijhouden omdat hij niet meer kan bukken (85!) dus dat is lekker dichtbij en verder stond er bij ons in het weekkrantje dat ze iemand zochten die hun hond wilde uitlaten dus misschien dat ik daar ook nog even heen bel
Wil een nieuwe camera kopen maar ook wat sparen voor de studie dus wordt veel werk zoeken...
dus ik ben behoorlijk werkloos at the moment.
(en als ik gezakt ben zou ik natuurlijk ook een her doen maar dan moet het heel gek lopen)
CastaMickey schreef:Maar je wist toen wel al dat je dat wilde gaan doen? Had je dat dan niet gecheckt? Zonde zeg! Succes ermee dan!

Heb ik echt zin in! Zijn jullie allemaal al bezig?
Ik dacht dan ben ik daar maar klaar mee voordat ik van school af ga 
ik heb al 2 jaar een auto rijbewijs en 1 jaar mn motorrijbewijs. Maar dan ben ik ook wel 19
maar komend oktober niet