Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Harpoon schreef:Oh haha! Ik zei maar wat hoor! Maar, dankjewel haha. Heb je daar iets aan? (:
Nu weer lekker aan de huiswerk.
Ik voel mij helemaal niet zo lekker.. bah..

Zit inderdaad stukken beter. Het eerste wat mij opviel was dat ik mijn tenen niet meer in de lucht hoefde te houden onder het zonder beugels rijden. Die rubberen vielen dan namelijk altijd af. Of ze zaten juist te strak, waardoor je ouders je door het hele huis moesten slepen om ze uit te trekken.
Resistance schreef:Ik heb ook leren!Zit inderdaad stukken beter. Het eerste wat mij opviel was dat ik mijn tenen niet meer in de lucht hoefde te houden onder het zonder beugels rijden. Die rubberen vielen dan namelijk altijd af. Of ze zaten juist te strak, waardoor je ouders je door het hele huis moesten slepen om ze uit te trekken.
Ik heb zelf "meegroeilaarzen" van Cavallo. Hele goede kwaliteit, niet heel duur, en zoals je verwacht: je kan erin groeien.
Ik heb zelf laarzenvet wat je er gewoon bij kan kopen in de ruiterwinkel. Hij is heel herkenbaar: Hij ruikt namelijk naar bitterkoekjes.
Daarbij nog een invetspons kopen, en klaar is Kees.
maar als ik rij heb ik me chaps en jophers
ik maak ze omgeveer een keer per week schoon met het petrie cleaner set! en voor elke wedstrijd met een creamer voor een mooi laagje!
angelastolk schreef:Ik was toch wel toe aan leren hoor haha, daarzien m'n verzorgpony in de winter op 5 min. fietsen van school staat dus dan weet je al waar ik elk tussenuur ben![]()
En ik maak ook elke vakantie een buitenrit ergens anders, en dan is het toch ook wel fijn onderhand betere laarzen te hebben hihi
In de herfstvakantie ga ik naar Limburg en dan ga ik een buitenrit maken op ijslanders!echt veel zin in!
ArankaM schreef:angelastolk schreef:Ik was toch wel toe aan leren hoor haha, daarzien m'n verzorgpony in de winter op 5 min. fietsen van school staat dus dan weet je al waar ik elk tussenuur ben![]()
En ik maak ook elke vakantie een buitenrit ergens anders, en dan is het toch ook wel fijn onderhand betere laarzen te hebben hihi
In de herfstvakantie ga ik naar Limburg en dan ga ik een buitenrit maken op ijslanders!echt veel zin in!
Oeh ijslanders zijn zo gaaf!![]()
Een vriendin van ons had een ijslander en toen gingen we vaak daar logeren en met het paardje door Haarlem rijden. Helaas moest hij al heel jong ingeslapen worden. Hij was echt het liefste paardje dat ik ooit gekend heb.
Ook op vlieland hebben we op ijslanders gereden, ook heel erg leuk.

bente12 schreef:aah fijn dat ze wel erg tevreden waren en je niets hebt laten vallen!
wat gaaf moonshine ik zag hem al voorbij komen!
dit weekend is erg sgw bij ons op stal, maar wie moet er zijn pws maandag inleveren en heeft er 3 toetsen, juist ik. hopelijk kan ik wel delen kijken..