Mss je geheugen upgraden? In een unibody kan echt wel 16gb, mijne doet dat ook prima.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Ik heb windows![]()
Ik ben niet zo'n fan van Macbooks, als enige zo ongeveer.
Als je goede Windows laptop met SSD, genoeg geheugen en goede geheugenkaart hebt, red je het ook makkelijk.
Ik kon sneller filmpjes renderen dan sommige macbook-klasgenoten dan
AcrylicMess schreef:Acer predator is een erg mooi ding maar vind hem zelf echt wat te zwaar, hij zit dacht ik tegen de 5 kilo (?). Ik moet er hele dagen mee zeulen dus dat vind ik niet erg prettig.
IsaCalixa schreef:chimello schreef:Denk dat bijna iedereen hier mac heeft
Jup, hier ook. Al zou ik hem niet aanraden.. na 3 jaar gebruik is hij ontzettend traag. Ga hem opnieuw installeren op de hoop dat dat 'm weer wat sneller maakt![]()
iMac is trouwens wel super! Maar dat is geen laptop.
Citaat:
Jup, hier ook. Al zou ik hem niet aanraden.. na 3 jaar gebruik is hij ontzettend traag. Ga hem opnieuw installeren op de hoop dat dat 'm weer wat sneller maakt![]()
iMac is trouwens wel super! Maar dat is geen laptop.
IMANDRA schreef:IsaCalixa schreef:Dank voor de tips trouwens! Hoe kun je dan malware op je laptop krijgen? Is dat ook via het Internet of zo?
Internetten, downloaden, streamen, mails. Ze sluipen je Mac zo binnen (en bij Windows nog erger) dus af en toe een van die twee programma's draaien is wel aan te raden.
IsaCalixa schreef:IMANDRA schreef:Internetten, downloaden, streamen, mails. Ze sluipen je Mac zo binnen (en bij Windows nog erger) dus af en toe een van die twee programma's draaien is wel aan te raden.
Whoeps, ik maak mij daar wel eens schuldig aan jamaar goed, aan de andere kant ontkom je er ook niet aan dan. Wist niet dat je dat met Mac ook zo erg kon hebben! Ik ga er naar kijken.
IMANDRA schreef:Komt heel weinig voor. Maar als je bijvoorbeeld niet-zo-legale Adobe CC programma's erop hebt staan dan wil je Mac nog wel eens problemen krijgen, omdat die constant verbinding proberen te maken met internet en als ze dat niet kunnen (corrupte) files gaan schrijven.
Maar het is hoe dan ook aan te raden een anti-'virus' programma erop te hebben. D'r safety werd iig aangeraden door Apple zelf
Verder: om de zoveel tijd clean install (verwijdert ook malware enzo overigens), niet te volle hd en af en toe wat testjes draaien als je performance niet lekker is. Je kan via Google heel veel testjes vinden: accu, ram, hdd, videokaart etc.
AcrylicMess schreef:Ik heb zelf ook geen macbook, ik kan zelf wel met mac werken maar vind de macbooks echt te duur voor de specs. Later wil ik wel een Imac aanschaffen!
Nu heb ik al ruim 3 jaar een Acer aspire V3 waar ik heel erg blij mee ben en wie echt niet onder doet aan de Macbooks van klasgenoten.
Nu ben ik wel alvast aan het kijken voor een nieuwe aangezien ik mijn vervolg opleiding graag een wat kleinere laptop wil (ipv 17,3" wil ik 15,6") en graag up to date blijf met specs. Nu wil ik dus een nieuwere video kaart (Nvidea GTX), ssd + hdd, nieuwe i5 of i7, FHD, 15,6", tot €1100. Deze laptops staan nu op mijn "interessant lijstje" die misschien ook interessant voor jou kunnen zijn Kiki1995.
[ [url=m/N3IdMo.png]Afbeelding[/url] ]