Jep, mijn darmstelsel vindt waarschijnlijk dat alles wat ik er in stop er zeer spoedig weer uit moet. Zal het wel overbodig vinden ofzo.. Is het doordeweeks dan ook druk? Of valt het wel mee met de meldingen.
Ik kom ook weer eens binnenvallen. Voor mij is het nacht 2/5. De cliënten zijn allemaal rustig, dus ik heb een hoop kunnen doen voor mijn 'eigen' PB-cliënten. Groot voordeel van nachtdiensten dat ik daar eens alle tijd voor heb. Verder moet ik wel weer heul erg wennen aan het ritme, mijn lichaam raakt er altijd zo lekker van slag van... Beetje jammer. Maar nog 2 uurtjes en dan zit het er weer op voor vannacht, dat scheelt.
Dat lukt mij dan weer niet Amber, helaas. Na mijn nachtdienst ben ik zo gebroken en meestal voel ik me ook echt niet lekker, dan wil ik alleen nog maar slapen. Liefst zou ik ook eerst de paarden doen etc., maar dat trekt mijn lijf gewoon niet Dus dat doe ik dan allemaal maar 's avonds voor ik naar mijn werk ga.
Ik moet maandag om 3.00 uur beginnen. Zie er tegen op na 3 weken vakantie. Helemaal doordat zondag mijn schoonfamilie de vakantie foto's komt bekijken. Het zal wel laat worden en maandag bikkelen
Woningbrand erg heftig! Gelukkig zijn er geen gewonden. Wij hebben vroeger op zolder brand gehad. Als kind was ik toen echt getraumatiseerd.