Ach zoals Polly zei, nu heb ik een stok achter deur. Iets wat ik nodig heb haha
Polly
Moderator Algemeen
Geplaatst: 12-05-14 21:14
Het is zo fijn als je hem hebt, niet alleen gaan je lessen dan ook makkelijker omdat je de regels kent en als het goed is zo goed dat je ze ook kan toepassen en dat is oh zo belangrijk. Wat nou als je nu uitsmeert, de eerste keer zakt en dan 8wkn moet wachten. Collega van me heeft een spoedleerling die op eigen risico gestart is en haar theorie in de spoedperiode zou halen (eis is normaal dat je de theorie al op zak hebt, bij een spoedopleiding staat je examen gereserveerd voor je start met de opleiding) et voila die is gezakt. Nu kan ze 2 dagen (!!) voor haar geplande praktijkexamen voor het eerst weer op, als ze die niet haalt zijn de kosten voor het examen ook voor haar. Ik weet niet of ik met die druk zou willen rijden. Zorg nou gewoon dat je de kennis beheerst en je papiertje op zak hebt, dan kan je lekker door en des te eerder ben je ervan af.
Ik hoop dat ik alle regels tijdens de lessen zal onthouden als ik me theorie heb gehaald. Denk dat ik door alle zenuwen tijdens de rijlessen alsnog alles moet aanleren haha.
Vanavond weer les, hopen dat hij zijn papieren voor het aanvragen mee neemt. Zit nu al echt van ik wil hem halen no matter what ! Zo stap ik vanavond ook de auto in !
Papieren voor aanvragen? Dat gaat toch digitaal je instructeur vraagt dat digitaal aan en jij moet dat accepteren via de sita van Cbr.
Wij moesten wel een papier inleveren, ik een stuk invullen en m'n instructeur een stuk invullen. Op kantoor werd t dan verder (door iemand anders) uitgezocht en dan kreeg je gewoon een mailtje van 't CBR.
Dan kan je hem alsnog prima halen, als je kan rijden kan je rijden. Ga er in ieder geval niet vanuit want zo geef je jezelf geen keuze..
MachoPablo
Geplaatst: 14-05-14 17:40
NeverGiveUp schreef:
Dan kan je hem alsnog prima halen, als je kan rijden kan je rijden. Ga er in ieder geval niet vanuit want zo geef je jezelf geen keuze..
Heb er nu helemaal geen hoop meer in,, gelukkig verlopig ff niet lessen,, michien zakt het dan, zit zo druk achter daar ken niet tegen,.
Anoniem
Geplaatst: 14-05-14 17:45
moonforever schreef:
fresley schreef:
Waarom niet joyce?
Ik heb 18e nachtdienst, en moet 5 voor 9 al op, dus wordt nachtje door, haha en die middag ga ik op vakantie dus stresss vol dagje
Nachtdienst? Jij bent toch fotograaf?
Zertab
Geplaatst: 14-05-14 17:46
Oh jeeh. Eerste oefen examen op cdrom gemaakt...28 fout 16 bij deel 1, en 11 bij de andere twee delen. Ik moet ook zeggen, deel 1 wist ik het ook gewoon echt niet soms. De andere keren had ik namelijk maar 9 of 12 fout...en bij deel 2 en 3 echt mega veel fouten...geloof 23 en 19