Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saintelette schreef:Ik vind het jammer dat het dus niet werkt op de ipad, Magister..
Verder vind ik het een heel handig programma!
Alleen het is nogal lastig om bijv. 2 docenten aan 1 klas te koppelen, daarom kan ik als stagiaire eigenlijk nog steeds niet heel veel ermee![]()
Ja super dat collegiale overleg hier! Heb een aantal documentjes toegestuurd gekregen, erg handig!
Heel erg bedankt nogmaals haha
Kinderen helemaal van de kook.
98xsophiex98 schreef:Ik weet niet of het hier mag maar ik heb een vraag.![]()
Ik moet nu mijn vakken kiezen en moet kiezen tussen scheikunde en Duits.
Maar ik wil na vmbo-t naar havo dus ben benieuwd wat de leraren aanraden.![]()
Ik ben in beide vakken best goed en vind beide vakken niets aan.
De leraren bij mij op school raden allemaal hun eigen vak aan dus kom daar ook niet verder mee.
Ik zat met een paar van mijn kids te kletsen en het onderwerp kwam op het zonnestelsel en eventueel menselijk leven op Mars in de toekomst. Zat een van de PDD-NOS'ers voor te doen hoe hij zich voorstelde dat sex op Mars plaats zou vinden
Ik ben net bezig met zwaartekracht, maar gelukkig zijn de hormonenbommen nog niet tot dat punt gekomen bij mij! 
miinynke schreef:He even jullie advies nodig.. ik heb naast mijn lio dus nog eem bijbaantje. Nu zit in mijn havo 3 klas het nichtje van de baas van mijn bijbaantje. Nu raad je het wel, zins vandaag werkt ze er ook... ik weet even niet zp goed wat ik hier mee moet. Ik denk er dan overna om te stoppen...