Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 11:42

Ah, nu zie ik het, rechts tussen alle reclame. Ronduit stom, ipv dat bij de productinfo zelf te zetten.
De site is zo druk, daar kijk je toch zo overheen?

Nu ja, verlies is voor bol. Had nl bijbesteld om geen verzending te moeten betalen op een ander product, nu gaat deze retour (wat ik niet moet betalen) en krijg ik mijn geld weer. En ik ga geen verzendkosten betalen over de 1+1 actie.

De klantendienst wilde de gratis fles niet nasturen, tja dat krijg je dan. Nu betalen ze de retour. Of: hoe smijt ik geld weg als bedrijf zijnde...

joyce2

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 13:29

Vaak is het zo dat als je een deel van een bestelling houdt, je de verzendkosten niet vergoed krijgt als je een ander deel van de bestelling retour stuurt. Dus let daar even goed op!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 14:32

Daar vind ik ook nergens iets over terug, alleen dat de gehele waarde van het product terug betaald wordt. Waar staat dat dan?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:31

Ja, de gehele waarde van het product wordt terugbetaald, maar de verzendkosten voor het retour sturen zijn als het goed is voor jou eigen rekening. Ze zijn alleen verplicht eventuele verzendkosten terug te betalen op het moment dat je jouw gehele order retour stuurt. Of hebben we het nu over 2 hele verschillende dingen? :D

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:37

Over de 1+1 gratis. Je zou het als een kans kunnen zien om aan extra klantenbinding te werken als je ze een melding geeft van dat ze recht hebben op nog een product nadat ze al besteld hebben. Ik heb dat bijvoorbeeld met medhorses gehad en dat kon ik echt enorm waarderen.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:41

Maar kan het zijn dat bol.com een antwoordnummer heeft waar je het naar terug kan sturen? Dan nemen ze toch de verzendkosten op zich? Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit iets retour heb hoeven sturen naar bol.com :=

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:42

Dan heb je mooi geluk, ik kreeg laatst ipv de complete DVD collectie van Charmed geluidsboxen van Philips voor ipad, iphone of ipod... Uuuhh :? :')

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:43

lol, dat is apart... Ben benieuwd naar de reactie van de persoon die jouw dvd's uitpakte ipv de geluidsboxen ;)
PS: nice, die complete DVD collectie! Ik heb de aparte DVDboxen :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:45

Ik heb nog helemaal niks! :') Serie ook nooit af kunnen kijken dus ik moet maar snel opnieuw bestellen en hopen dat ik dan wel de goede krijg!

Overigens moest ik eerst een retour aanmaken via mijn account en dat nummer bij op de envelop vermelden. Was inderdaad terugsturen naar een antwoordnummer.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 21:16

Hey Annash, nog gefeliciteerd met de goedkeuring!!! Ik had net wat berichten gelezen op mijn telefoon (waar sinds gisteren barsten in zitten, mijn arme galaxy note) en kennelijk wat berichten over het hoofd gezien.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 21:31

Geeft niks, thanks! :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:18

11AFotograaf schreef:
Maar kan het zijn dat bol.com een antwoordnummer heeft waar je het naar terug kan sturen? Dan nemen ze toch de verzendkosten op zich? Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit iets retour heb hoeven sturen naar bol.com :=

Zo gaat het nu inderdaad. Heb dat ook duidelijk gevraagd bij de klantendienst deze middag. Ik heb gewoon retourrecht aldus die dame. Als ze die 2 euro verzendkosten alsnog aanrekenen, ben ik toch heel benieuwd waar dat staat... Morgen pakketje met antwoordnr wegbrengen.

Connie, dat vond ik ook. Nu betalen ze alsnog de verzendkosten voor de retour en verdienen ze niks, dan kunnen ze toch beter de shampoo (waar ik recht op meen te hebben) nasturen. Vond ik trouwens ook treffend, bel ik naar de klantendienst dat ik een fles mis: "Ja ik weet niet of die actie nu nog geldig is."
Pardon? We kijken toch naar het plaatje op het moment dat ik de bestelling plaatste?

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:19

Hallo!

Ik wil ook graag mee kletsen hier als het mag :))

Ik ben Anne, en ik geef les en train paarden. Mijn website : www.annevandiemen.nl

Mijn bedrijf loopt erg goed, ik heb het lekker druk, en leer ontzettend veel van het ondernemerschap, ben er erg mee bezig, en vind het erg leuk!

Ik heb hier wel regelmatig wat rond gekeken, dus ik ben niet geheel onbekend, maar het leek me leuk wat actiever mee te praten!

Groetjes, Anne

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:30

Welkom Anne :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:50

Welkom!

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:37

Welkom Anne!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 15:56

Hoi Navanja

Hoe zit dat nou met dat ibannr. Moeten we dat nu al gebruiken en moeten we dan ook iets aanpassen in de ideal omgeving? (zag het paan ook al vragen)

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:13

Ik denk het wel, ik wilde die glasplaat met foto gaan betalen die eindelijk is binnengekomen (waarvan de bestelling nog niet eens compleet was want het ophangsysteem en het garantiecertificaat zaten er net bij, maar die is wel nagestuurd),

Waarop mijn bank aangaf dat er een IBAN nummer nodig was, dus na alle fouten die ze hadden gemaakt moest ik ook nog eens mijn best doen om te gaan betalen.... :n

Ik moest overigens ook moeite doen om hun bankrekeningnummer te vinden op de factuur, dat was ook onhandig, die stond onderaan bij de rest van de informatie, nog onder hun kvk en btw nummer.

Maar goed, de glasplaat hangt eindelijk bij de klant en ze is er gelukkig erg blij mee, poste al trots een foto op facebook :), het staat toch wel erg mooi aan de muur!

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:59

Dankjulliewel!! :))

Ik heb zojuist een nieuwe pas gekregen van ING en daar staat al IBAN op ipv rek.nr. Ik heb er weinig mee te maken, maar ik kan mij voorstellen dat je als webshophouder, of iets anders waar automatische betalingen voor nodig zijn bijvoorbeeld, het een heel gedoe is om dat allemaal om te zetten.... Succes aan iedereen...!

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 04:26

Wie was dat van The Brickhouse?
Erg gaat iets mis op je site bij de stainless steal ringen:

Citaat:
Not Found

The requested URL /Ringen/-RVS/Stainless-Steel-/Maat-18,5/ was not found on this server.
thebrickhouse.nl

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:40

IBAN nrm, ik hoop dat dat bij ons allemaal al erin gezet is, zodat het makkelijker gaat als we straks online gaan. Maar dat weet die vriend allemaal wel, ga ik vanuit :Y)
Deze week zo druk, niet leuk meer. Morgenavond pas weer tijd om aan de site te werken, producten erin knallen :))
Dan nog bestellen, naar de ikea en dan kunnen we echt bijna online! Alleen nog verpakkingsmateriaal, maar dan moeten we eerst weten hoe groot de artikelen zijn die we op voorraad nemen.. :+

eefje_rudmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:47

Pfoe wat gaat het topic weer snel! Tijdje niet gekeken en alweer 5 pagina's verder. *gaat teruglezen*

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:36

Susanne_ schreef:

Citaat:
Not Found

The requested URL /Ringen/-RVS/Stainless-Steel-/Maat-18,5/ was not found on this server.
thebrickhouse.nl

Dat is Paan!

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 13:39

Susanne_ schreef:

Citaat:
Not Found

thebrickhouse.nl

Dat ben ik inderdaad. Bedankt voor de tip. Raar is dat ik in de back het wel zie. Dus ik kan het helaas zelf niet oplossen.
Dus direct maar even een mailtje naar onze shopbouwer. Denk dat hij het moet oplossen.

Edit: Probleem toch zelf opgelost. En ook zelf veroorzaakt kwam ik achter. Had in de naam van de categorie een / gebruikt. En ja, dat werkt dus niet. :o?

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:17

Graag gedaan :-)