Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:SplashIsLief schreef:En mijn drievoudig verstuurde solli hebben ze binnen
![]()
Wij kregen gisteren een verzoek vanuit de Tweede Kamer, om precies te zijn in 16voudKan gebeuren hoor.
linnie050 schreef:Graag zou ik me kandidaat willen stellen voor de vacature van Analist.
Ik hoorde van deze vacature via ...... en was gelijk enthousiast. Door de goede ervaring die ik heb .......en het uitdagende werk en fijne werkomgeving groeide me enthousiasme alleen maar.
Mijn huidige dienstverband zal helaas eindigen omdat het door een reorganisatie
niet kan worden omgezet in een dienstverband voor onbepaalde tijd. Mijn huidige functie
als analist heb ik met veel enthousiasme uitgevoerd.
Met name de gevraagde technieken in de vacature en de prettige bedrijfscultuur bij........, waarmee ik bekend ben doordat ik werkzaam ben geweest op de afdeling Minerale olie en via ......, spreken mij erg aan en zijn de redenen van mijn sollicitatie.
Zoals u kan (evt kunt, dat is formeler) lezen in mijn curriculum vitae heb ik ruim 9 jaar ervaring als analist opgedaan bij verschillende bedrijven. Direct na afronding van de opleiding ...... in 2003 ben ik begonnen bij ....... en heb hier veel geleerd.
Momenteel ben ik werkzaam bij .........
Hier ben ik verantwoordelijk voor de analyse van alle grondstoffen, half fabricaten en eindproducten ten einde de kwaliteit te waarborgen en alle adminstratieve handelingen die daarbij horen. Dit, samen met mijn opleiding mijn leergierigheid en analytisch vermogen, maakt mij een geschikte kandidaat voor een functie als Analist.
Uw organisatie komt positief op mij over; Het ('het' beginnend met kleine letter, omdat het geen nieuwe zin is) lijkt mij meer dan een uitdaging om aan een organisatie mee te werken. Ik zou graag in zo’n omgeving mijn loopbaan verder vorm geven. Als analist bij uw bedrijf kan ik mijn vaardigheden bovendien gebruiken bij interessante nieuwe werkzaamheden die in de huidige functie niet voorkomen.
Ter referentie ontvangt u mijn CV. Vanzelfsprekend licht ik dit in een persoonlijk gesprek graag toe. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.